Zargas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når kommer den ut her i norge da? venter som ein unge på det her, siste mega man jeg kjøpte var mega man 3 og jeg venter enda på at det ska komme ut på VC siden jeg har MM1-2 og venter på 3 men og 9 Nogen som har noge info? Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det har kommet på online-butikkene, men jeg vet ikke om det kommer på disc og blir solgt i butikker. Lenke til kommentar
Zargas Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 åh? jeg kan få det på wiiware? argh da bør jeg koble opp TV'en og wii'en igjen da, har ikke brukt mine consoler på over 2 mnder hehe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 O.o... noen som har klart noe?XD jeg har ikke engang klart 1 bane endaXD Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kommer garantert til å kjøpe dette neste lønningsdag. På tide med en gammel klassiker. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 kommer det til ds? noen som vet? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 O.o... noen som har klart noe?XD jeg har ikke engang klart 1 bane endaXD Har klart to. Galaxyman og Splash Woman. Får ikke spilt så mye, men ser ut som jeg trenger godt over en halvtime per brett. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg