Gå til innhold

Warhammer Online: Andre som er sykt.... imponert?


Anbefalte innlegg

Hittil syns jeg WAR har vært ett utrolig bra spill. er bare level 16 så har mye igjen å se. Har hatt en del problemer med spillet som at det bare lukker seg helt uten videre. I tillegg til de savner jeg ordentlig Keep Fights. Har aldri vært med på et eller sett et ta sted. Kan dette ha noe med serveren å gjøre? Spiller på Finuval Plains og det er en del folk på serveren. Har allerede måttet stå i kø en gang for å komme inn.

 

Spiller selv på finnuval plains og har bare vært i 1 keep siege, men det er vel bare pga at jeg er i tier 2 og order ser rett og slett ut til å ha gidd opp å ta over keeps

 

Spiller på samme server som dere (Order). Har vært med å ta endel keeps, men de blir som regel tatt tilbake ganske fort etter at vi drar igjen. Men, synes min nåværende guild er litt slapp.

 

For det meste spiller jeg tier 3, Tor Anroc scenarioet. Levler opp både renown og rank ganske kjapt der.

 

Forresten... Ble ganket av en rank 40 orc i går. Jeg var rank 24, så han passet på å vente til jeg var på lav health. lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...