bcorny Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har aldri laget et script før og trenger litt hjelp (.bat-script): 1. Hvordan mapper jeg opp et område på en annen maskin ved hjelp av brukernavn og passord. Har fått med meg at jeg skal skrive: net use g: Hpn.... ,men hvor kommer brukernavnet og passordet? 2. Er det også mulig å starte en virtuell tilkobling via det samme scriptet? Takk på forhånd! :smile: Lenke til kommentar
brainmuscle Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 net use * servershare /user:domainbruker passord, funker bare på NT eller bedre. Hva mener du med en virtuell tilkobling ???? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Hva mener du med en virtuell tilkobling ???? Takk for raskt svar! Det er extra service det Var kanskje litt lite informativ ved innlegget... Vel, jeg bruker daglig en VPN -tilkobling (virtuell privat nettverkstilkobling) til et annet nettverk gjennom Internett og er grådig lei av å starte opp denne hele tiden. Av den grunn hadde det vært kjekt på en eller annen måte å få denne til å starte automatisk. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 du kan legge det opp i en batch fil, men du må nok uansett trykke på et ikon av en eller annen art. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 se også på www.windows.no på login script linken der. Mye eks og tips linker osv. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 for å få et program eller et script til å starte automatisk, kan du jo bare bruke scheduled tasks. (i kontrollpanel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå