Gå til innhold

Bruker du ekstra teppe?

Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en vanlig sommerdyne, og en vinterdyne av moskusdun, og jeg har ikke hatt behov for et ekstra teppe så lenge jeg kan huske. Men det er selvsagt helt normalt å bruke et ekstra flece eller ullteppe dersom man føler man har behov for det. Det vil jo selvsagt variere alt etter hvilken type dyne man bruker, temperaturen ellers på soverommet og kroppens egen temperaturregulering, for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Aldri brukt noe annet enn vanlig dyne nei. Har som regel noe tykkere på vinteren, men ikke noe særlig bortsett fra det.

Ullpledd klarer jeg rett og slett ikke, mens bomullspledd blir mer i veien enn hva jeg synes den hjelper. (er vel som regel den eldre garde som liker å hinte/anbefale slikt til meg om jeg overnatter deg noen dager)

Lenke til kommentar

Jeg bruker teppe, men kun som pynt :p

Sover med sommerdyne om vinteren og bare et watt-teppe eller dynetrekk om sommeren, om noe i det hele tatt.

Romtemperaturen prøver jeg å holde på rundt 15 - 17 grader døgnet rundt.

*liker ikke temperaturer over 20 grader verken inne eller ute*

Lenke til kommentar

Har det ganske kaldt på rommet om vinteren, det er deilig nok, men ikke det øyeblikket man legger seg ned i senga, blir ganske kaldt, så har pleid å ta et pledd innerst mot huden slik at det er varmt å legge seg i senga. Etter at senga har blitt varm så legger jeg pleddet på gulvet.

Lenke til kommentar

Når det er kaldt så ligger jeg med et digert pelsteppe over dyna. Sånn fake plastpels på den ene siden av det og vanlig teppe på den andre siden. Det er så digg. Jeg må alltid sove med vinduet åpent. Klarer ikke sove om jeg ikke får frisk luft. Da er det kjekt med ekstra varme når kulda setter inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...