DHM Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har vært ute i kveld og tatt litt bilder, og kan allerede si til de som vil kommentere støyen: Det var mørkt. 3200 iso, 30 sec, f/2.8 mørkt. Prøvde å gi en litt kretativ vri på det, det var såpass mye støy at ansiktet blir ugjenkjennelig på noen av bildene. Planlegger en ny tur i morra i dagslys, for å se om jeg kan få noe mer ut av plassen da Al tilbakemelding blir verdsatt, konstruktiv eller ikke Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skoene, beltet og genseren ødelegger for et ellers veldig kult bilde. Litt mystisk, på en måte. Korn, eller støy, i bildet er passende og bidrar til mystikken i det. -Men som sagt, skoene, beltet og genseren ødelegger. I alle fall for min del. Bilde #2 var jo artig nok i seg selv, men her hadde det gjort seg med mer lys. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det første bildet likte jeg godt, selv om jeg må si meg litt enig med Carny iht skoene og beltet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå