satchmo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Spesiell stemning i skogen der. Synes effekten kler bildet. Av en eller annen grunn så synes jeg de to røde blinkene "irriterer" litt, men på den andre siden er det bra med noen "uromomenter" i bilder også. Får meg ihvertfall til å lure på hva det er for noe. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Bildet fra 10. oktober: Tittel: Dekadens EXIF: ISO 100 - 1/50s - f.1.8 Beskrivelse: Inspirasjonsløs ble jeg oppmerksom på klokken. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 selv hvor spontant du skriver det er, så er 06/10 utvilsomt vakkert. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 7. oktober er min favoritt. Bildet er veldig stemningsfullt, og uskarpheten kler motivet veldig godt. Resten av bildene er også veldig bra, kanskje ikke voldsomt spennende, men behagelige å se på, og veldig dekorative. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk for svar! Bildet fra 12. oktober: Tittel: Drypp EXIF: ISO 100 - 1/80s - f.2.2 Beskrivelse: Regntung fototur med Turnipskongen, det ble ikke tatt så mye bilder i frykt for at regnet skulle ta knekken på kameraene. Beskjært, endret eksponering og fargemetning. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette likte jeg, fin komposisjon - likte den diagonale delingen av bildet. Lekkert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette likte jeg, fin komposisjon - likte den diagonale delingen av bildet. Lekkert. Helt enig. Likte også at vannet i skyggen ble mørkt som blekk. Trøst deg med at de mange av oss som hadde dårlig vær i helgen. Tom Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hyggelig å sjå at du fekk noko fornuftig ut av denne shooten, det var meir enn kva eg gjorde, (skal sjå gjennom og muligens laste opp sjølv i løpet av kvelden) Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Veldig fint det siste bildet. Var ganske bra det forrige også, men kanskje en smule kornete øverst? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Nok en gang, menge takk for svar! @FunFact: Jo, det har du helt rett i. Vurderte lenge hvordan jeg skulle stille eksponeringen i bildet i ettertid, for jeg ville fremheve strukturen i treverket. Endte nok med at jeg vridde litt hardt på bryterne, ja Tilslutt, bildet fra idag, den 13. oktober: Tittel: Nysnø og bre EXIF: ISO 100 - 1/500s - f.5.6 Beskrivelse: Plutselig kom solen og skinte gjennom det ellers så tette skylaget. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fine ringer i vannet fra regndråpene. Man trenger ikke knallvær for å ta bra fotos. Komposisjonen har andre kommentert allerede. Dagens bilde hadde enorme kontraster fra det sorteste sorte til utbrente solstråler (her passer det bra at det er utbrent). Dramatisk og flott. Fin diagonalformasjon på fjellet også. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Bildet for den 16. oktober: Tittel: Vi henger/vi faller EXIF: ISO 100 - 1/1600s - f.6.3 Beskrivelse: Vridd og skrudd. Ble veldig fornøyd med bakgrunnsfargen i alle fall, men det ble kanskje litt tett komposisjon? Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg syns dette satt godt. Flott bakgrunn, og grenene gjorde det hele ganske spooky Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dramatisk og spennende komposisjon, flott bilde. Jeg syntes ikke det ble for tett i hvert fall. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ikke for tett for meg heller. Jeg likte at kvist og kvas her ble silhuetter mot himmelen. Det at det er igjen et blad her og der gjør at man utmerket godt ser hvilken årstid det er. Bakgrunnen var du ganske heldig med ja. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke bidratt de siste dagene grunnet familiære omstendigheter. Kommer nok med bilde senere i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå