Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ingenting galt med et forhold til tremenninger / firmenninger. Jeg har relatvt god kontakt med de fleste tremenningene mine, oppvokst med de og lekt doktor med flere av de gjennom store deler av oppveksten. Det er flere av tremenningene mine jeg ikke hadde takka nei til. Samme går for flere av pappas søskenbarn, spesielt de som er på min alder (alt for mange). Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har faktisk snudd meg etter firmenningen min for et par år siden -uten at jeg viste det :!: Noe lengre enn det kunne jeg aldri gått. Tanken på slektskap gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noe lengre enn det kunne jeg aldri gått. Tanken på slektskap gjør meg kvalm. Hvorfor kan ingen av dere som sier slikt, definere det? "Slekt".. Du er i slekt med halve eller hele norge og verden. Så hva gjør deg kvalm? Er 7-menning ok? 125-menning? Hvor går grensa? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tremeninger og firmeninger er greit. Søskenbarn er ikke greit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 For min del er slekt hovedsaklig folk jeg har møtt / har hørt om og vet jeg er i slekt med. Regner med ut til seksmenninger, men der går grensa. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noe lengre enn det kunne jeg aldri gått. Tanken på slektskap gjør meg kvalm. Hvorfor kan ingen av dere som sier slikt, definere det? "Slekt".. Du er i slekt med halve eller hele norge og verden. Så hva gjør deg kvalm? Er 7-menning ok? 125-menning? Hvor går grensa? firmenning er jo ganske langt uti, og hadde jeg blitt dødsforelsket uten å ha vist det var slektningen min så hadde jeg trolig ikke brydd meg stort. men tanken på å involvere meg med en slektning bli feil. Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg va Litt forelska i søstra till kompisen min, og etter en uke så fant jeg ut att vi var 3meninger ;D Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 inn navler hele gjengen her jo:S Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) inn navler hele gjengen her jo:S Ut fra ditt fantastisk dårlige forsøk på å stave "innavl", spørs det om ikke mor og far var litt vel nærme hverandre i ditt tilfelle og. Endret 28. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 inn navler hele gjengen her jo:S Ut fra ditt fantastisk dårlige forsøk på å stave "innavl", spørs det om ikke mor og far var litt vel nærme hverandre i ditt tilfelle og. Ahaha :!: You fail at failing^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha! Jeg tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jaha! det tyder jo på du har ganske bra med erfaringer innen dette syns jeg da. og ensete problemet er att faren min sin familie er fra norge og mamma sin er fra Finland, så åssen du får dette inn i innavl er ganske godt gjort! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jaha! det tyder jo på du har ganske bra med erfaringer innen dette syns jeg da. og ensete problemet er att faren min sin familie er fra norge og mamma sin er fra Finland, så åssen du får dette inn i innavl er ganske godt gjort! HAHA! Ikke mindre enn TO fail poster på rad!!! Stå på! Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 okei:) men men, sånn er livet:) Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 inn navler hele gjengen her jo:S Ut fra ditt fantastisk dårlige forsøk på å stave "innavl", spørs det om ikke mor og far var litt vel nærme hverandre i ditt tilfelle og. Ahaha :!: You fail at failing^^ Meg? eller bare en quote for mye? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Meg? eller bare en quote for mye? Snakka om mister over deg Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tremeninger og firmeninger er greit. Søskenbarn er ikke greit Enig. Selv om jeg personlig ikke ville ha gifta meg med en tremening. Rota kanskje, men ikke noe langvarig. Ikke at jeg vet enda.. Love makes blind.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_martin_* Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja din syke syke mann Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Var ikke Kong Olav gift med søskenbarnet sitt da? Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har ingen tremeninger selv så egentlig vanskelig å svare på, men casual sex er vel ikke så ille hvis dere finner hverandre attraktive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg