Gjest normalt eller ikke Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ok litt rar tittel kansje. uansett. denne videoen gjør meg utrolig opphisset. http://www.youtube.com/watch?v=3v8I3oczfL8 skjønner jo at det bare er fantasi men poenget er historien man får fra teksten. lurer på hvor normalt sånt er? fantaserer om å være i begge rollene i videoen. jeg er hetero og tiltrekkes ikke av gutter men om jeg hadde vært kvinne for en dag hadde jeg sikkert prøvd å se om jeg kunne teste en av oss ut. synes dette er en litt rar ting å bli opphisset av men så vet jeg det finnes enda rarere. kansje det er ok? Lenke til kommentar
Taake Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du som bestemmer om det er ok. Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 det er helt ok. bare begynn å lev under mottoet: "I don't give a shit" for eksempel om andres mening, tenn på det du selv ønsker og have fun Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er helt ok. Btw så er trans gender det samme som transseksuell Lenke til kommentar
Gjest Guest_mann_* Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Skjønner deg godt, jeg ble også opphisset av denne fortellingen/videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg