bodycrap Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er ikke noe forskjell fra muslimske barn og andre barn. Noen får også lekepistol i julegave og leker med den, det er jo samme greia. Om man er muslim eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. Kommer mer an på situasjonen og hvor de befinner seg, som en over her sa så fint greit. på hvor barna befinner seg har mye å si. man bør jo så klart ikke leke med lekepistol i irak liksom. men religion har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 haha, det var litt annereldes enn hvordan jeg feiret Eid. Jeg har sluttet å be om gaver fra min far (det er vanligvis bare små ting for ca 100 kr) siden jeg mener jeg ikke fortjener dette. Har jo aldri fastet... Men skjønner hvordan noen kan misforstå det bildet, av alle ting de kunne ha fått? Neida, religion har ikke no å si Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er jo bare å male en orange tupp på leketøysvåpnene, så ser man forskjell Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skulle ønske jeg hadde så tøffe lekegevær da jeg var liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "gikk og la oss på en spiss stein!" Pøh.....det der rappa du fra Monthy Python , bare inrøm det.......LOL !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå