C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det blir et poeng på deg for det med fokus på nærmeste øye. Jeg er helt enig - akkurat her havna det på det andre fordi jeg ikke rakk å fokusere der jeg hadde tenkt, som det ofte blir med manuellfokuserte øyeblikksbilder. Jaja, bedre enn å prøve å treffe med en knotete AF som jager rundt uten å prestere noe som helst. Takk for tilbakemeldinger så langt! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nytt skudd. I natt skal dere få et bilde av vakre Drammen. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Bonus: utsikten som møter meg når jeg motvillig haler meg opp av senga klokka 6 på morran. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nok en tråd jeg skulle ha brukt mer tid på. Det er fin variasjon over bildene dine; der protrettet den 10. og gelenderet fra den 27. er blant favorittene mine. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sånn just akkurat nå irriterer det meg at OM-2en min ligger alene på et kaldt rom i Hedmark. Nydelige bilder, ser ut som du koser deg med fullformat. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Dakar OM Fullformat er virkelig koz ja. Det kribler i pappas Mastercard etter en D700, men huset alene koster dobbelt så mye som jeg har. Akk o ve, jeg får late som det ikke blir dyrere på lang sikt å cashe ut for film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå