BannanMannen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så, har puttet lappen i postkassen... Når kan jeg vente å kunne logge meg inn på utvalgt.no Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så, har puttet lappen i postkassen... Når kan jeg vente å kunne logge meg inn på utvalgt.no Jeg gadd rett og slett ikke å vente lenger jeg, så tok bare en telefon til VPV og ble satt over til de som driver og styrer med utvalgt.no sidene, og vips så var jeg inne. De sa samtidig at folka skulle begynne å få tilsendt bruker og passord på sms iløpet av første uka av oktober, så er uansett rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
IICN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så, har puttet lappen i postkassen... Når kan jeg vente å kunne logge meg inn på utvalgt.no Jeg gadd rett og slett ikke å vente lenger jeg, så tok bare en telefon til VPV og ble satt over til de som driver og styrer med utvalgt.no sidene, og vips så var jeg inne. De sa samtidig at folka skulle begynne å få tilsendt bruker og passord på sms iløpet av første uka av oktober, så er uansett rett rundt hjørnet. gjorde det samme,men har enda ikke fått passordet! mobil nr er regga men hjelper ikke å få tilsendt nytt heller! æsj.. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg óg. Får bare vente "tålmodig". Lenke til kommentar
IICN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om 2uker får du brev med passord og alt det der! snakka med han som hadde noe med utvalgt.no å gjøre idag! (virka lei oss som spurte om utvalgt.no:P ) Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om 2uker får du brev med passord og alt det der!snakka med han som hadde noe med utvalgt.no å gjøre idag! (virka lei oss som spurte om utvalgt.no:P ) Tror du får det på mobilen, men jeg kan bekrefte at de er ganske lei av folk som ringer om Utvalgt.no ja :!: Men til syvende og sist er det deres skyld, og viser jo bare at mange er motiverte så de burde jo ta det som ett godt tegn. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå