Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - k.n.b - Nikkor 50mm f/1.2 AIS


Anbefalte innlegg

Takk for det marekz.

 

Hva er det egentlig som kan unngå ditt skarpe ørneblikk Tom? Det er korrekt nok Tandberg 3001A. Det blå displayet er fra en av de nye forforsterkerne til Electrocompaniet, EC 4.8. Du har nok en gang rett når det gjelder fyrverkeriet. Sto og tok bilder av Holmenkollbakken igjen, da noen i nærheten satte i gang med et voldsomt fyrverkeri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det egentlig som kan unngå ditt skarpe ørneblikk Tom?

Når det gjelder hifi, så har jeg følgt med siden 197-77 ... Fyrverkeriet var bare vill gjetting. Jeg synes du fanget den veldig bra.

 

Det er korrekt nok Tandberg 3001A. Det blå displayet er fra en av de nye forforsterkerne til Electrocompaniet, EC 4.8.

Så det var EC, holdt på å foreslå det. Det låter ikke så verst, hjemme hos deg, da :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Takker sverrelerre, det ble noen av det bålet før jeg fikk noe brukbart.

 

Tom: Klager ikke over lyden jeg. Det jeg ville vunnet mest på var vel å oppgradere til et bedre lytterom, men det står nok et stykke ned på lista foreløpig. Du må bare stikke innom på en lydsjekk om du har lyst.

Lenke til kommentar
Tom: Klager ikke over lyden jeg. Det jeg ville vunnet mest på var vel å oppgradere til et bedre lytterom, men det står nok et stykke ned på lista foreløpig. Du må bare stikke innom på en lydsjekk om du har lyst.

Akustikken er mitt store problem også. Kommer gjerne på en lydsjekk en dag når jeg får litt bedre tid.

 

Tom

Lenke til kommentar
Dette vil jeg kalle et blink-skudd. Men den bakerste fyen, h*n høres vel egentlig ikke med i dette selskapet?

En partycrasher antakelig.

 

Var temmelig vanskelig å få til faktisk, jeg ble heller ikke 100% fornøyd. Passer nok bedre med en 105mm eller så her. Så fort jeg begynte å nærme meg ble de urolige, og de nærmeste fløy vekk. Tilfeldig var det i alle fall ikke, jeg har holdt disse under oppsikt hver eneste dag i oktober. Først nå ble jeg fornøyd med hvordan de satt.

Lenke til kommentar

Hyggelig at det moret dere også. Jeg har som sagt ventet på denne en stund. Det har sittet en blanding av du... eh, erler og måker på det rekkverket hver eneste dag, men nå var det endelig litt orden i rekkene. Det er faktisk tre-fire måker på enden, men de bakerste blir skjult på grunn av vinkelen.

 

Den ekstremt mistenksomme arnold_layne har selvfølgelig rett, det var umulig å unngå en del cropping her.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...