magneska Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 15. Oktober Teknisk bra! Fikk lyst på sjokolade Lenke til kommentar
khorne Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 8. OktoberOle, Dole, DOF For første gang har jeg benyttet åpen blender i Oktoberfesten. Dybdefokusen blir ikke akkurat vidtomfattende på f/1.2. Jeg bestemte meg for å kommentere ett av bildene dine. Og dette finner jeg mest intressant. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg liker dette så godt. En enorm dybde har det ihvertfall. Også denne orange bokeh-flekken ble jo flott med det regndråpene i fokus over. Det er veldig mye å se på her, og linjer som er lette å følge. Fargene går jo godt sammen. Og til å være et "nattbilde" er det jo uvanlig med så lite oransje. Kanskje det er det som gjør det friskt. Nå har jeg sikkert skrevet mye vås, men uansett liker jeg bildet godt! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 17. oktober var nok en perfekt eksponering fra deg. En flott blågradient på himmelen og nok en gang fine linjer som skaper dybde i motivet. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om du var heldig eller uheldig med den ene gatelykten som ikke var tent... Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 17. oktober. Meget bra igjen. Jeg må nok gå til innkjøp av en ordbok, for jeg har brukt opp de superlativene jeg kan. Flotte linjer som trekker en inn i bildet. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 det siste bildet ditt var meget bra, flotte linjer og fine farger - bra gjennomført :-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) 17. oktober-bildet falt tydeligvis i smak hos flere. Jeg takker for overstrømmende kommentarer. khorne: Morsomt at du bet deg merke i akkurat dette bildet. Det skiller seg en del fra de andre i min oktoberfest, bl.a. ved at jeg har benyttet åpen blender. Fint at folk har forskjellig smak og legger merke til forskjellige ting. Takk for kommentar. magneska: Takk for den, da har jeg fått opp Freia-stemningen i alle fall. Endret 19. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) 18. Oktober Pyromanen er løs Bildet er fra helgens hyttetur, her er bilde av plaketten på døra til hytta: Endret 19. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Uffda...skummelt bilde RandiA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du har mye knallbra i tråden, men dagens syns jeg var i en klasse for seg - virkelig bra saker! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Stilig bålbilde. Ser ut som om personen er på vei inn i bålet! Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 RandiA: Kanskje litt dårlig gjort å legge ut dette bildet så sent på kvelden. I tilfelle noen ikke får sove mener jeg... Anew: Takk skal du ha. Tok en del bilder av det bålet, men her var jeg litt heldig slik at det ikke bare ble "nok et bålbilde". Tom: Det var neimen ikke langt unna heller. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 RandiA: Kanskje litt dårlig gjort å legge ut dette bildet så sent på kvelden. I tilfelle noen ikke får sove mener jeg... Det var litt utstudert ja...men nå legger ikke jeg meg så tidlig da... :!: RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 19. Oktober Begrodd tre Det er nok en stund siden dette treet var i live, nå har det i stedet gitt liv til andre organismer. Jeg vurderte også dette bildet, tatt lenger ned på samme stamme. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 19. OktoberBegrodd tre Det er nok en stund siden dette treet var i live, nå har det i stedet gitt liv til andre organismer. :!: :!: Det var jo bare topp...ser ut som du kommer over motivene ja. En sjeldenhet den der, falt for den jeg, mer søt, enn skremmende RandiA Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vet ikke om jeg hadde klart å holde meg på den avstanden om jeg hadde funnet det motivet der; fristelsen for å komme helt innpå med en gang for å se hva man finner hadde vært stor. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Takk for kommentarer. Grizzmo: Det er nok mye rart å finne her ja, ikke var det den eneste av dette slaget rundt der heller. Vanlig 50mm tillater dessverre ikke å gå så veldig nært, dessuten måtte jeg bare vise det fine været om morgenen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 20. Oktober Himmelens klør Litt forsinket p.g.a. serverproblemene. Egentlig kunne jeg vel hoppet over denne dagen, det ble svært magert utbytte på de lokasjonene jeg forsøkte. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) 21. Oktober Analogt møter digitalt Litt lek i hifi-reolen i dag. Dobbelteksponert i kameraet, og med 36mm mellomring. Endret 22. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
marekz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dagens ble utrolig bra, godt jobbet! Skarpt, og fint utført. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tandberg* og hva ? Har sett den blå fonten før**, men husker ikke hvor. Artig løsning. Hvordan løste du den 20, Ser ut som fyrverkeri. Tom *) TR20?? eller tuner i 3000 serien ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå