k.n.b Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) 12. Oktober Betula Pendula Beskjæringen ble dessverre litt tettere enn jeg hadde ønsket på denne hengebjørka. Det sto en låve litt for nært på høyre side, som absolutt ikke gjorde noe for bildet. Endret 22. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva kan man si som du ikke allerede selv har sagt. Dette var bra. Veldig skarpt, og med klare farger. Det gjengir en flott høstdag, og man får lyst til å sette seg godt til rette med en kopp kaffe etter en lengre tur ute. Flott. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nydelig 12. oktober - hengabjørka er et flott skue i vinden. Stort pluss for at du har fått med en fotgjenger. Jeg er imponert over nivået ditt! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 å få med seg den damen gående, ga bildet dimensjoner. Flotte farger og fin rettning på vinden også. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, jeg hadde vært veldig skeptisk til å gå forbi det treet uten å være bevæpnet med minst en hekkesaks.. Andre sier det som trengs, høyt nivå så langt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Flotte bilder, bra variasjon...likte spesielt "Toget har gått", morsom den store høyballen også. Flotte farger i bjerka, men som du sier er den litt "trang-kilppet".. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 11. OktoberHalmballer Så måtte jeg få med et bilde med halmballer (aka traktoregg) jeg også. Jeg beklager selvfølgelig dypt at jeg tramper inn på Tom's enemerker på denne måten... Det er ingenting å beklage. Jo fler som viser bilder av traktor-egg (aka rundballer/halmballer), desto bedre. Artig komposisjon hvor høyball #2 og hustak som drar øyet opp til venstre hjørne. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Selv om jeg var "uheldig" med den bortcroppede låven, så var jeg særs heldig med vinden og den ukjente forbipasserende. Mange takk for fine kommentarer. Tom: Det "hustaket" er faktisk en halmball det også (eller kanskje mer korrekt rundball). Men det har sneket seg inn en stolpe der som jeg ikke helt vet hva jeg synes om. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tom: Det "hustaket" er faktisk en halmball det også (eller kanskje mer korrekt rundball). Men det har sneket seg inn en stolpe der som jeg ikke helt vet hva jeg synes om. Javisst, nå ser jeg det. Det er nok stolpen som forvirret meg, så jeg kan være enig at det er mulig at den ikke burde være der. Tom Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ditt siste bilde var meget vellykket (som de fleste bildene dine her)! Flotte farger og artig effekt med grenene som blåser bortover. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 La meg være en sau. Jeg er enig med samtlige over meg (i rosen de gir deg). Herlige bilder. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 FunFact/sverrelerre: Takk for det. Var heldig med værtypen den dagen med tanke på vind ja. Hengebjørker er staselige når det blåser litt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 13. Oktober Strøm er dyrt Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fin redigering på 13. Får litt airbrush-poster følelse (dette er ikke negativt). Veldig fint avstemte farger. Det er godt å se at lyktestolper kan brukes konstruktivt, ellers ligger de jo på top10 av ting som anbefales fjernet. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 fint bilde av gatelyktene - fine farger og graderiner. Synes kanskje det blir i overkant mye svart nederst i forgrunnen som ikke bidrar så mye til bildet, men ellers supert! :-) Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 13. OktoberStrøm er dyrt Og det skal vi være glad for, ellers hadde det ikke blitt noe av denne perlen her. Veldig bra k.n.b Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 13. oktober likte jeg veldig godt. Fargene var rolige og siluettene var fine og svarte. Likte også diagonalen veldig godt, øynene blir dratt inn i bildet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk for overstrømmende kommentarer nok en gang. sverrelerre: Bildet hadde nok tålt en del millimeter beskjæring i nedkant. Men min autistiske side tok over kontrollen da jeg så at jeg nærmet meg et kvadratisk format. Da måtte jeg selvfølgelig gjøre det nøyaktig kvadratisk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 14. Oktober Oslo by night Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 "Oslo by night" var PENT. Godt jobbet! Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå