jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei Jeg har en Mac Mini med Leopard og følgene problem: På mange av filmene jeg lager og laster ned kommer det et rødt merke hvor det står: "3ivx Trail". Det kommer blandt annent på photobooth videoene jeg lager. Utrolig irriterende!!! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mystifistisk, jeg får ikke noe slikt når jeg lager en video i Photo Booth. Har jo helt klart noe med en 3ivx trial å gjøre, men jeg vet ikke om du har installert noe slikt. Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har lastet ned 3ivx demo på dataen, men den burde jo ikke ødelegge for photoboot. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Installasjonen gjør åpenbart at mov filene blir laget med trial-versjonen av dette programmet. Så avinstaller gjerne programmet og se om problemet forsvinner. Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, men keg vet ikke hvilket program dette er, jeg har ikke noe program som heter 3ivx i program-mappa, og jeg har søkt etter 3ivx over hele datamaskinen min, uten å finne noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå