FunFact Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Takker DeViSoR. 21. Oktober Årets siste eple Endret 25. oktober 2008 av FunFact Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) 22. Oktober Monet's Løkke Bro Lurte på om jeg kanskje skulle valg ett av disse istedet? 24. Oktober Et Hundeliv Endret 27. oktober 2008 av FunFact Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Likte "Et hundeliv" - Fikk en veldig "den er min" følelse. Sandvika bildene var OK. Det er mulig du kunne valgt gravemaskinene istedet. Tatt på Vøyenenga (gravemaskinene, altså)? Tom Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Likte "Et hundeliv" - Fikk en veldig "den er min" følelse. Sandvika bildene var OK. Det er mulig du kunne valgt gravemaskinene istedet. Tatt på Vøyenenga (gravemaskinene, altså)? Tom Jeps! De er på Vøyenenga, ja. Tenkte å kalle bildet for "Maskinenes Kamp" Tok en god del bilder av bikkja idag. Ble vanskelig å velge ett men som du selv sier, det virker som om hun hadde lyst på beinet for seg selv. Jeg tok noen andre bilder av Løkke Bro, men hadde dårlig tid og måtte rekke en buss (som jeg mistet fordi jeg tok for mange bilder). Tok noen fra en annen vinkel, men "croppen"/komposisjonen ble feil (Var stresset fordi jeg skulle rekke bussen). Derfor endte jeg med disse... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er slikt som skjer. Blir alltid stress når man må rekke noe annet. Bildet fra Løkke bro er bra det også; men jeg fikk sans for gravemaskinene etter som jeg har kjørt fobi de en del ganger og sagt til meg selv at de burde jeg ta et bilde av. Bør du i nærheten? Du er klar over at vi har fototreffer i Oslo (og Bærum, Follo osv) ? Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det slår meg også, at de gravemaskingrabbene var ganske raffe. Kunne i så fall croppet over det skuret der. Ikke det at den broa er noe dårlig valg, den er tvert i mot svært fin. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er slikt som skjer. Blir alltid stress når man må rekke noe annet. Bildet fra Løkke bro er bra det også; men jeg fikk sans for gravemaskinene etter som jeg har kjørt fobi de en del ganger og sagt til meg selv at de burde jeg ta et bilde av. Bør du i nærheten? Du er klar over at vi har fototreffer i Oslo (og Bærum, Follo osv) ? Tom Supersweet! Dette visste jeg ikke om. Blir gjerne med en gang. Bor foreløpig på Vøyenenga, men flytter inn til byen forhåpentligvis rett over nyåret (skulle gjerne hatt en leilighet i Sandvika, da). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Supersweet! Dette visste jeg ikke om. Blir gjerne med en gang. Bor foreløpig på Vøyenenga, men flytter inn til byen forhåpentligvis rett over nyåret (skulle gjerne hatt en leilighet i Sandvika, da). Nå vet du hvilken tråd du skal følge med på Vi skal vel ut en tur igjen i November. Tom Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 25. Oktober Panser Dandert Med Sopp Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 26. Oktober Blå Ferd Mot Himmelen Idag syntes jeg det var vanskelig å velge. Disse kom desverre (?) ikke med... Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 27. Oktober Svart Gull Her er nesten det samme bildet, men i "gull" Dette likte jeg også. Syntes det ble litt spøkelsesaktig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her ramlet det plutselig inn noen. Ser hvor ballongene kommer fra ja. Og ingen tvil om at du valgte rett. Dristig å tørre å vise de så små mot den beksvarte bakgrunnen, men jeg tror det var et bedre valg enn en close-up. Man bare ser de forsvinner ut mot stratosfæren. Har det blitt så kaldt at det har frosset på altså (27.)? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 22. oktober var et flott høstbilde. Fint lys og fin komposisjon. Som Brann-fan på antidepressiva kan jeg dessverre ikke kommentere 26. oktober. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Her ramlet det plutselig inn noen. Ser hvor ballongene kommer fra ja. Og ingen tvil om at du valgte rett. Dristig å tørre å vise de så små mot den beksvarte bakgrunnen, men jeg tror det var et bedre valg enn en close-up. Man bare ser de forsvinner ut mot stratosfæren. Har det blitt så kaldt at det har frosset på altså (27.)? Jeg er en dristig liten rakker, ja. Det måtte nesten bare bli sånn, ettersom jeg har som ekstrautfordring: null redigering. Var opptatt med å se på kampen på storskjerm da jeg tilfeldigvis tittet opp og så ballongene fly avgårde. Da var det bare å knipse raskt som F. Har blitt veldig glad i den nye blitsen min. Og ja, det har blitt så kaldt at det har begynnt å fryse - men dette var bare en liten vanndam, da... Takk for tilbakemelding. Jeg har vært veldig opptatt i det siste og har desverre ikke vært flink nok til å gjøre så mye av det samme. Skal prøve å forbedre meg. 22. oktober var et flott høstbilde. Fint lys og fin komposisjon. Som Brann-fan på antidepressiva kan jeg dessverre ikke kommentere 26. oktober. Tusen takk. Jeg skal ta flere bilder etter oktoberfesten - da med et annet objektiv. 85mm blir litt i trangeste laget synes jeg. Ihvertfall til landskapsmotiver. Jeg har forståelse for din manglende entusiasme for 26. oktober. Kjenner et ektepar hvor kona er Stabæk-supporter og mannen er Brann-tilhenger... Men denne kampen var sabla bra! (fra et subjektivt standpunkt) Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 28. Oktober Illustrasjonsfoto Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 30. Oktober Kan Du Se Det? Lurte litt på om jeg kanskje burde valgt dette? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lurte litt på om jeg kanskje burde valgt dette? Nei. Du valgte rett. Knust vindu eller frost? Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Lurte litt på om jeg kanskje burde valgt dette? Nei. Du valgte rett. Knust vindu eller frost? Ha ha. Du så det. Knust vindu :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå