Gå til innhold

Hvor er det blitt av G4ti4400?


trulsta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort med det navnet gikk ut av produksjon for en god stund siden. Du får likevel kjøpt ti4200 kort som er minst like gode, og du har ti4800SE som er ti4400 med 8x AGP.

 

Hakking i spill skyldes nok ikke at kortet er ødelagt. Det har nok med resten av maskinen din å gjøre. Software, og drivere...

 

Hvis det er fysisk ødelagt er nok sjansene for at du kan få reparert det meget liten.

 

Fjern avataren din. Den er for stor og animert. (Mist muligheten til avatar eller bli bannet hvis du ikke fjerner)

Lenke til kommentar

Ti 4400 er nok avløyst av TI 4800SE som er samme kort berre med

agp 8X støtte. Mens TI4800 er "gamle" 4600 kortet med agp 8X.

med unntak av Gainward skal alle følge denne standarden på navngjeving av korta.

Prisen skal vel vere det same eller billigare.

 

mvh

JanEirik

 

//Pirke mode on

Anbefaler at du endre avatar, da det står i retningslinjene for forumet at animerte avatarer ikkje er lov og storleiken er 50x50, ellers blir muligheten for avatar blir fjerna.

//prike mode off

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at det fantes personer dumme nok til å faktisk eie et Nvidia kort. :lol:

Ekte gamerentusiaster vet å holde seg langt unna Nvidia skjermkort fordi det følger noe så uventet som driver- og supportprobemer gratis med på kjøpet. Lykke til med videre med noe som aldri kan ansees å være et bra produkt!

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at det fantes personer dumme nok til å faktisk eie et Nvidia kort. :lol:  

Ekte gamerentusiaster vet å holde seg langt unna Nvidia skjermkort fordi det følger noe så uventet som driver- og supportprobemer gratis med på kjøpet. Lykke til med videre med noe som aldri kan ansees å være et bra produkt!

 

Her har du noe du antageligvis blir fortalt ofte...

 

DU ER EN IDIOT!

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at det fantes personer dumme nok til å faktisk eie et Nvidia kort. :lol:  

Ekte gamerentusiaster vet å holde seg langt unna Nvidia skjermkort fordi det følger noe så uventet som driver- og supportprobemer gratis med på kjøpet. Lykke til med videre med noe som aldri kan ansees å være et bra produkt!

Slike svar/innlegg er det mest idiotiske jeg ser :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at det fantes personer dumme nok til å faktisk eie et Nvidia kort. :lol:  

Ekte gamerentusiaster vet å holde seg langt unna Nvidia skjermkort fordi det følger noe så uventet som driver- og supportprobemer gratis med på kjøpet. Lykke til med videre med noe som aldri kan ansees å være et bra produkt!

 

For en idiot du er, bare fordi du har ATI selv så gjør det Nvidia dårlig ?

Du er helt sikkert sånn liten FANBOY som mener det du har er best og alt annet er crap.

Jeg har har både Nvidia og Ati og har ikke noe og utsette på noen av dem. Har ATI nå fordi jeg fikk tak i moddbart 9500 og fordi det har DX 9.0 støtte noe TI4200 kortet mitt ikke har.

Hold slike kommentarer for deg selv er du snill! :grumpy:

Lenke til kommentar

Fortsetter du slik skjønner alle at du bare er en useriøs drittunge som prøver å være morsom :roll:

 

Heey, jeg bare tilpasser meg det eksisterende miljøet.

Tja, drittunge er jeg vel i mange Nvidiafanatiske øyne, men jeg er da i det minste ikke en grunnskoleelev som føler seg formidaaaabelt mer moden enn sin egen alder. :D

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at det fantes personer dumme nok til å faktisk eie et Nvidia kort. :lol:  

Ekte gamerentusiaster vet å holde seg langt unna Nvidia skjermkort fordi det følger noe så uventet som driver- og supportprobemer gratis med på kjøpet. Lykke til med videre med noe som aldri kan ansees å være et bra produkt!

 

Bør passe deg nå... :evil: IDIOT!

Lenke til kommentar
jeg er ikke fornøyd med mitt MSI gf4 ti 4200 AGP4X 128 DDR(samsung 445MHz)

:cry:  

 

det lager på det nye Need for speed spillet får bare 900 poeng på 3dmark 03 og 1 fps på de fleste testene der, og 9000 på 01 versjonen, selvom jeg har en kraftig maskin :cry:

 

3dmark 03 er jo sykt krevende da!

 

Jeg for min del, har ALT for dårlig pc til å kjøre det.. fikk 3000 elns på 01, og fikk under 200 på 03...

 

Men 03 er som sagt MYE mere krevende enn 01 ;)

Lenke til kommentar

Ville oppdatert alle drivere, skjemkort, hovedkort, lydkort og Opperativsystem. Ødelagte skjermkort resulterer oftest i andre symtomer enn dårlig fps. Tror nok jeg ville satset på at det var et sowftware problem med det første. Den bruker agp? Det sjekker du vet å "høyreklikke på skrivebordet-egenskaper-instillinger-avasnert-"dit skjermkort"- Busstype:x". Hva står der jeg har skrevet X, og hva er resten av systemet dtt?

 

Skal vi innføre en regel, alle som svarer på denne posten bringe noe fornuftig/hjelpsomt til problemet(dere husker problemet ikke sandt?)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg visste ikke at det fantes personer dumme nok til å faktisk eie et Nvidia kort. :lol:  

Ekte gamerentusiaster vet å holde seg langt unna Nvidia skjermkort fordi det følger noe så uventet som driver- og supportprobemer gratis med på kjøpet. Lykke til med videre med noe som aldri kan ansees å være et bra produkt!

 

unnskyld,men etter flere ganger å ha lest gjennom posten din så fatter jeg enda ikke mening...

ekte gamer entusiaster vet å holde seg langt unna nvidia skjermkort pga det følger med driver og supportproblemer gratis ?

dette er jo stikk motsatt, du kan ikke akkurat prøve å sope det under teppet at det er ati som er kjent for å ha hatt driverproblemer, noe som noen mener de fortsatt har mens andre står på at de er over den perioden.

vær så snill, hold deg pittelitt seriøs, begynner å bli småbekymret for at det finnes 466 slike useriøse poster fra deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...