hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har et bilde som jeg liker, men uheldigvis så er det strømledninger som ødelegger den ene siden av bildet, hvordan kan jeg få fjernet den? Lenke til kommentar
solaas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Du kan bruke clone tool. Last opp bildet så kan vi se på det. Endret 1. oktober 2008 av solaas Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Tenkte å leke litt mer med bilde, men så var det dette med ledningene da.. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Tenkte å leke litt mer med bilde, men så var det dette med ledningene da.. De fjerner du på under 30 sekunder med spot healing brush. Bruk cloneverktøyet på å fjerne bardunene til kabelmastene. Endret 1. oktober 2008 av froggyler Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Makan.. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Tenkte å leke litt mer med bilde, men så var det dette med ledningene da.. De fjerner du på under 30 sekunder med spot healing brush. Bruk cloneverktøyet på å fjerne bardunene til kabelmastene. Hm.. fikk vekk ledningene på himmelen, men ikke den bardunen, hvor finner jeg clone? Eh.. fikk det til nå.. Takker! Endret 1. oktober 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå