Fubi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Heisann, har fått en gammel davis dl450 projektor av en på jobben. denne tenkte jeg å koble til pc'en eventuelt til en xbox360 innimellom. Den har Svideo in og vanlig gul video inn(rgb?) Men så har den noe som ser ut som en Dvi kontakt, bare at den er bredere å med 10pinner på vær rad og ikke 8pinner som på en vanlig dvi. Har googlet litt rundt, og tror det er en Evc inngang. Noen som har noe info om dette til meg?? Det fulgte ikke med noen kabler i hele tatt, å jeg lurer på om det vil bli bedre bilde med denne inngangen enn med svideo? Finnes det eventuelt en overgang fra dvi til evc? håper det er noen klokere hoder enn meg her som kunne hjulpet meg litt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du får kjøpt overganger fra EVC til f.eks. VGA. Lenke til kommentar
Fubi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Se der ja! akkurat noe sånt jeg trengte. Klarte nemlig ikke finne noe på egenhånd. Finnes det noe fra evc til dvi da tro? Ellers går det kanskje å bruke en overgang fra dvi til vga, åsså fra vga til evc.... Ble mye overganger dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå