Gå til innhold

Treng hjelp: Nokia 5310 + MTU + MMS

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg er sikkert (litt) dum, men eg får neimen ikkje til å ta imot MMS på ein Nokia 5310. Telefonen har eit MTU-abonnement, og er so godt som alltid i Telenor-nettet. Eg har brukt MTU-tenesta på mtu.moota.com for å laga MMS- og WAP-oppsett til telefonen.

Likevel verkar det ikkje. Eg får MMS-ar, men når eg prøver å opne dei, står det berre "Kan ikke vise melding". Eg har òg prøvd manuelt oppsett (fekk på epost frå MTU kundeservice), men det heller funka ikkje.

Er det nokon som har hatt og evt. løyst same problem, eller som kan gje litt hjelp til ein stakkar? Gjerne svært steg-for-steg :-)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg fikk portert nummeret mitt måtte jeg slette alle gamle innstillinger både på datakontoer og på mms-innstillinger (sony ericsson). SÅ måtte jeg laste ned innstillinger, slå av og på telefon og deretter sende en mms til mitt eget nummer(fikk vite dette av kundeservice) Tungvint ja.. men det funket iallefall!

Lenke til kommentar
Da jeg fikk portert nummeret mitt måtte jeg slette alle gamle innstillinger både på datakontoer og på mms-innstillinger (sony ericsson). SÅ måtte jeg laste ned innstillinger, slå av og på telefon og deretter sende en mms til mitt eget nummer(fikk vite dette av kundeservice) Tungvint ja.. men det funket iallefall!

Bra tips. Eg prøvde å sende ein MMS til meg sjølv - og det funka! Jøsseball. Likevel ser eg ikkje dei andre meldingane eg har fått tidlegare... Skal prøve litt meir, og sjå om MMS-ar kjem fram no. Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...