Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 et bilde jeg tok her om dagen. delevis fornøyd med det så vill høre hva folk synes. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Fine farger i den der...(husk for BK så er det en regel om bare to kritikk-bilder om dagen): Du kan ikke starte flere enn to bildekritikktråder per dag Her er reglene. RandiA Endret 1. oktober 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 oi det også har jeg oversett:S beklager dette skal ikke poste fler :S Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 oi det også har jeg oversett:S beklager dette skal ikke poste fler :S Det går nok bra...mye man skal ha med seg i starten.... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det fungerer, nesten. Hadde spindelvevet vært like tydelig bak som foran blomsten, så tror jeg det ville fungert. Brukbar skarphet på blomsten, og rolig diffus bakgrunn. Samt fine farger. Er heller ikke sikker på om jeg likte at blomsten er helt midtstilt. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Som en følge av at spindelvevet er for diffust bak blomsten, ville jeg foretrukket å ha blomsten i det gyldne snitt fremfor midtstilt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå