Philo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Lenge siden jeg har postst noe her nå... også lenge siden jeg har fått tatt stort bilder. (og ikke minst etterbehandlet dem) I sammenheng med Oktoberfesten tømte jeg i dag minnekortet, og presenterer en liten skrue fra sommerens tur i Kristiansand Dyrepark. Mye mulig det kommer flere bilder fra den turen, siden det ble en del jeg selv likte. Canon 70-200 f/4L @ 200mm 1/250s - ISO400 Endret 1. oktober 2008 av Philo Lenke til kommentar
Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 døds kult bide:D digga hvor du har fått fokusen men som sagt tidligere er jeg grønn på foto og detter er hva jeg synes Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fokusen sitter der den skal sitte. Flott perspektiv som gir god kontakt med motivet. Fin, tett crop. Behagelig bakgrunn. Velkomponert og godt bilde. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Takker så langt =) Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Veldig pent bilde, men skulle gjerne hatt litt mindre luft over hode. Og vis man skal ha signatur, så gjerne enn slik enn de me feite typer smurt utover:) Ikke at jeg klarer å lese hva som står men... Lenke til kommentar
Philo Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg prøvde med mer crop i toppen opprinnelig, men følte det ble litt i meste laget trangt da. Kan legge ut en utgave med litt mindre i toppen senere. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hadde vært perfekt om du hadde enda et bilde av ei ape som gjør noe kult. Det var det jeg håpet på ut ifra tittelen. Bildet du har her er fint, selv om jeg gjerne ville ha hatt en mindre blender. Er glad i pelstekstur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå