odn Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Her er en gammel båt som forsovet er medlem av SSCA. Denne var ute på Toddyseilasen som den vistnok heter. Jeg var da i en båt som seilte motsat vei som dem. Hva synes dere om bildet? - Øystein D. N. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Synes bildet var urolig, sliter med å finne fokusen, jeg hadde nok likt å fått med meg mer på sidene, og rettet bildet opp. Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Mener du dette virker bedre? Rettet opp og croupet mindre. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Litt for mye.. noe i mellom, husk bilde skal ha maks 1280 i størelse (på den lengste siden) Dette bildet liker jeg bedre, men noe i mellom hadde vært bra synes jeg. Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Her er det vel litt bedre:d Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 sE på bilde 2. Kutt bare på høyre side, rett foran den andre seilbåten. Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 sE på bilde 2. Kutt bare på høyre side, rett foran den andre seilbåten. Noe som dette?: Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Kart best den siste her.. Nå hjelper det Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Kart best den siste her.. Nå hjelper det Takk takk:D Lenke til kommentar
odn Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Noe mer og rette på utsette, eller kansje til og med skrytte av på dette bildet? :O Endret 2. oktober 2008 av odn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå