Gå til innhold

BK: Renate i studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra bilder men som så mange sier så er det for perfekt, nesten ikke troverdig.

Om hun er nykonfirmert som jeg tror det sto her ett sted lurer jeg på om hun er noe oversminket, greit hun er nesten voksen, men ser ut som hun er midt i tjueårene... i tillegg ser hun nesten ut som en utstillingsdukke... vet ikke om det er bra, men det er assosiasjonen jeg får.

 

Første bildet er best fordi det ikke inkluderer den grusome toppen/"wife-beater"en

Lenke til kommentar
@abbarve, hun ER solbrent, kom hjem fra tyrkia noen dager før shooten, og jeg har ikke gjort noe med bakgrunnen nei. Ingen selektive ting på den....

 

Det er mulig at det har noe med jpeg-komprimeringen. Når jeg ser på bildet iallefall er det noen steder på bakgrunnen svake streker.

 

EDIT:

Jeg legger ved et eksempel sånn at dere kan se hva jeg mener. Ser ikke dere strekene?

post-72797-1223050692_thumb.jpg

Endret av abbarve
Lenke til kommentar

Fint det er så mange som har tatt seg tid til å kommenter=)

 

Jeg liker generelt ganske saturerte bilder - men når jeg skyter beauty ala dette liker jeg litt mere naturlige hudtoner, og jeg synes øynene og lebestiftet blir litt vel død med så mye desaturering =)

 

@jimdidr:

om du ikke ser at hun er en konfirmant føler jeg at jeg har gjort min jobb. det er ikke ett portrett.

 

det er beauty stil. når så du sist en reklame for loreal med uren / ikke perfekt hud? for at portfolioen min skal være noe vits går jeg såklart etter en kommersiell stil.

 

hun er ikke oversminket, bare endel på huden, og lett sminkerundt øynene og en rosa lipgloss.. mye greier for å jevne ut huden (pga solbrenthet, though).

 

@abbarve, jøss =) gode hjelpsomme kommentarer. ser ikke streken på min skjerm nå, men den er pittelitt for lys, så skal sjekk igjen imorgen på jobb skjermen =)

 

men bildene er ikke så softa som det virker som i lite format..

her er ett crop fra en pittepittelitt annen versjon som jeg jobbe med nå (div med samme softing, men litt mere metning i fargene)

 

post-134150-1223060782_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...