cruelphotography Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Litt enkle helt rene portretter i studio. Kommer en skikkelig composite med denne jenta iløpet av uka tenker jeg.. =) d200 + 50mm 1,8 Hele serien www.cruelphotography.com/renate =) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Digger det første. Sett gjennom hele serien også, og det var den beste. Gjort noe særlig softing på dette? Utrolig flott hude i så fall. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Utrolig bra bilder. Etterbehandlingen er litt for tydelig, syns jeg. Hun ser eldre ut enn hun er også. Sminke kan gjøre store forandringer. Husker jeg riktig så tok du komf bilder av henne iført en blå ringenes herre-lignende kjole, og hvis jeg ikke tar helt feil var etterbehandlingen bedre (når det kommer til huden) på de bildene enn disse. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Flotte bilder som alltid (fine, sarte farger som passet til modellen) RandiA Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) er en medium soft i portraiture. men stortsett er det bare en kombinasjon av lyssetting og kurver som gir det cleane uttrykket.. ^^ @carny, det er ikke så mye etterbehandling her.. og sist var det vel ingen av hud alene =9 men det er uansett litt mere meg med litt ekstra etterbehandling, enn litt for lite ^^ Endret 1. oktober 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Likte det første veldig, veldig godt! De andre stiller jeg meg hakket mer tvilende til. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må si Portraiture virker som en veldig god plugin. Ser ut som en god algoritme og et brukervennlig GUI. Men koster litt da... Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 det eneste jeg la merke til er at på bilde 2 så hun litt solbrent ut i fargen. og så kunne hun kanskje poppet mer ut fra bakgrunnen. med tanke på farger osv. grå skjorte mot grå bakgrunn. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Liker egentlig alle gråtonene, jeg. Gir bildene en veldig clean look. Har du brukt hvit bakgrunn her? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har ikke noe konstruktivt å komme med her, første bildet var det beste synes jeg. Rimelig nærme perfeksjon faktisk, rett og slett et nydelig bilde. Bravo. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når jeg ser nærmere på bildet nå ser jeg en del ufine detaljer. Har du brukt noe layer-masking på bakgrunnen eller noe. Ganske mange steder det stikker frem streker og det er en del møkk på sensoren din ser det ut som. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Elsker det første. Synes kanssje det skulle vært mere luft på høyre siden enn venstre siden. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Klærne var utrolig kjipe i forhold til sminken ;P Det er nok lyssettingen som gjør at jeg trodde det var mer etterbehandling her enn de forrige du tok av henne. Pga klærne er det første bildet best. Ellers likte jeg det siste gansgek godt. -Litt emo (nesten) og litt fjortiss (kanskje), og det passer alderen hennes temmelig bra. Uansett er det tommelen opp for skills ;D Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det første var veldig fint synes jeg. På de to andre synes jeg hun ble for lys i ansiktet. Men tror nok Portraiture har mer å si for resultatet enn du vil ha det til Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 @abbarve, hun ER solbrent, kom hjem fra tyrkia noen dager før shooten, og jeg har ikke gjort noe med bakgrunnen nei. Ingen selektive ting på den. Grå skjorte mot grå bakgrunn var planlagt, og ser det er noen som synes det er tamt, men det var faktisk gjennomtenkt. Litt inspirert av en annen fotograf som har lignende look på bildene ^^ @carny, fint du også like det siste litt, det er faktisk min favoritt =) @dhm, fin du likte det @dieter, her er en versjon helt uten portraiture, bare rett fra kamera med +10 sat og en s curve. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, nr 1: Veldig Rolfie-style! ;)men altfor mye softet, desverre. Senk softingen og senk fargene så tror jeg du nermer deg Rolfie sine bilder (som jeg liker) mye. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er ganske betydelig forskjell synes jeg. At siste versjon kommer rett fra kamera kun med +10 sat og en s kurve har jeg fortsatt vanskelig for å tro. Huden er fortsatt for "feilfri" og det ser kunstig ut under øynene, det er helt flatt uten struktur. Jeg har tatt bilder av jenter med "perfekt" hud og i tillegg skikkelig fotosminke, men likevel er det alltid noen småting og ujevnheter som må rettes. Til og med små barn med helt glatt hud har ikke så glatt hud som på bildet ditt. Jeg påstår ikke dette med 100% sikkerhet men tviler veldig sterkt. For min del spiller det heller ingen rolle hva som er gjort etterpå så lenge resultatet blir bra. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Gi meg epost, så sender jeg deg orginal filen. Har såklart tatt 3 føflekker fra ansiktet. Men det var alt. Sminken er gjort av en profesjonell make up artist.. Endret 2. oktober 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hehe, nei så viktig er det da ikke. Stilte meg bare litt undrende til at hun hadde så jevn og glatt hud. Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Jeg likte øynene hennes utrolig godt, og de kom veldig bra frem på bildet! Huden hennes så veldig manipulert ut, og veldig soft. Litt dukkeaktig, og jeg synes ikke det er behagelig å se på. Liker det mer naturlig, jeg. 2. og 3. Samme som over, veldig dukke aktig. Og for all del, kutt ikke leddene på den måten der! Kan også leke deg mer med kontraster, farger og vinkler. Fargene ble litt kjedelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå