Gå til innhold

BK: Renate i studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra bilder. Etterbehandlingen er litt for tydelig, syns jeg.

Hun ser eldre ut enn hun er også. Sminke kan gjøre store forandringer.

Husker jeg riktig så tok du komf bilder av henne iført en blå ringenes herre-lignende kjole, og hvis jeg ikke tar helt feil var etterbehandlingen bedre (når det kommer til huden) på de bildene enn disse.

Lenke til kommentar

er en medium soft i portraiture. men stortsett er det bare en kombinasjon av lyssetting og kurver som gir det cleane uttrykket.. ^^

 

@carny, det er ikke så mye etterbehandling her.. og sist var det vel ingen av hud alene =9 men det er uansett litt mere meg med litt ekstra etterbehandling, enn litt for lite ^^

Endret av cruelphotography
Lenke til kommentar

Klærne var utrolig kjipe i forhold til sminken ;P

Det er nok lyssettingen som gjør at jeg trodde det var mer etterbehandling her enn de forrige du tok av henne.

Pga klærne er det første bildet best. Ellers likte jeg det siste gansgek godt. -Litt emo (nesten) og litt fjortiss (kanskje), og det passer alderen hennes temmelig bra.

 

Uansett er det tommelen opp for skills ;D

Lenke til kommentar

@abbarve, hun ER solbrent, kom hjem fra tyrkia noen dager før shooten, og jeg har ikke gjort noe med bakgrunnen nei. Ingen selektive ting på den.

Grå skjorte mot grå bakgrunn var planlagt, og ser det er noen som synes det er tamt, men det var faktisk gjennomtenkt. Litt inspirert av en annen fotograf som har lignende look på bildene ^^

 

@carny, fint du også like det siste litt, det er faktisk min favoritt =)

 

@dhm, fin du likte det

 

@dieter, her er en versjon helt uten portraiture, bare rett fra kamera med +10 sat og en s curve.

 

post-134150-1222975418_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er ganske betydelig forskjell synes jeg.

 

At siste versjon kommer rett fra kamera kun med +10 sat og en s kurve har jeg fortsatt vanskelig for å tro. Huden er fortsatt for "feilfri" og det ser kunstig ut under øynene, det er helt flatt uten struktur.

 

Jeg har tatt bilder av jenter med "perfekt" hud og i tillegg skikkelig fotosminke, men likevel er det alltid noen småting og ujevnheter som må rettes. Til og med små barn med helt glatt hud har ikke så glatt hud som på bildet ditt.

 

Jeg påstår ikke dette med 100% sikkerhet men tviler veldig sterkt.

 

For min del spiller det heller ingen rolle hva som er gjort etterpå så lenge resultatet blir bra.

Lenke til kommentar

1.

Jeg likte øynene hennes utrolig godt, og de kom veldig bra frem på bildet!

Huden hennes så veldig manipulert ut, og veldig soft. Litt dukkeaktig, og jeg synes ikke det er behagelig å se på. Liker det mer naturlig, jeg.

 

2. og 3.

Samme som over, veldig dukke aktig.

Og for all del, kutt ikke leddene på den måten der!

 

Kan også leke deg mer med kontraster, farger og vinkler. Fargene ble litt kjedelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...