jespah Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fra og med i år er det forbudt med kjøp/salg og bruk av pinneraketter, samtidig som det i mange byer er forbudt med fyrverkeri i store deler av byen. Brannvesenet håper på totalforbud innen noen år. Fortell gjerne hva du mener om det her. Hadde vært kjekt om du skriver fornavn og alder, da jeg driver en liten undersøkelse og skal trekke ut noen av kommentarene. Dette er kun til en skoleoppgave, og ingenting vil derfor bli publisert. Jeg vil kun bruke fornavn og alder internt. Vennligst skriv din oppriktige mening. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Idioti. Skal man forby alt som er farlig så kan man jo starte med å forby å kjøre bil og så kan vi gå videre og videre. Om det burde ha blitt gjort noe så skulle det vært å ha langt strengere straff til dem som måtte skade andre eller eiendom pga sin atferd med fyrverkeri. 32 år. Trondheim. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 22 år, mann, Oslo sentrum-vest. Jeg er delt i synet. Jeg elsker fyrverkeri, har gjort det siden jeg var liten, og syns det er trist at man ikke kan skyte opp selv lenger. Ser likevel argumentet, og håper det kan føre til noen ordentlig gode fyrverkiarrangement. Lenke til kommentar
jespah Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Takker for svar, men kjekt om dere skriver fornavn:) Lenke til kommentar
jespah Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Flere som har synspunkter? Hadde vært kjekt med et par svar til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå