Hod Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Heisann! Jeg skal imorgen på jobb intervju hos en bredbåndsleverandør imorgen. Har søkt på en 50% stilling som kundekonsulent. JStillingen innebærer å hjelpe kunder over telefon med problemer relatert til adsl og pc. Jeg har en tre årig service elektronikk utdanning samt jobbreferanser innen salg av data og elektronikk. Arbeidstiden er 1600-2000 man-fre. Hvor mye bør jeg forvente for en slik stilling? Hvilke gode spørsmål bør jeg spørre arbeidsgiveren? annonsen på finn.no Lenke til kommentar
Hod Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Bump. Ingen som har noen meninger rundt hvor ca jeg bør ligge? Har blitt tilbyd 130,- i timen i seks måneders prøvetid. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg jobber for et kredittkortselskap som kundekonsuletnt, startet vel på 133 og gikk over i litt høyere fastlønn ved kontraktskifte. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Akkurat lønssatsen er vel til hvilket firma det er, men 130 kr, timen er vel ikke allverdens. Noe direkte svar på hva du bør kreve/gå etter, er vel umulig å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå