fredstian Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 23. oktober likte jeg! Et veldig bra bilde, ser nesten ut som det kunne vært fullsize! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Liker også 23.oktober-bildet (EDIT:28.Oktober, såklart!) Fin dybde med de mindre fiskene som forsvinner innover i bildet, og selv om trådene fra fiskene utenfor kanskje kunne ha vært utelatt, er komposisjonen forøvrig enkel og effektiv! Endret 29. oktober 2008 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Svar Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjetil-H: 23.oktober er ikke ett fiskebilde. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 29.Oktober: Mere fisk: F/3.2, 1/160. ISO500 30.Oktober: I dag var det først jobb, så rett på møte i Fokus Fotoklubb. Kom sent hjem, hadde ikke med meg kamera pga glemt å lade det opp, og jeg orket desverre ikke å ta noen bilder når jeg kom hjem (kom hjem sent), så desverre ble det ikke noe bilde i dag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 29.Oktober:Mere fisk: Fint bilde, og du har mange morsomme, varierte bilder i tråden din... RandiA Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 31.Oktober: Planen var å avslutte oktoberfesten med litt pang, men jeg er ikke spesielt god på hverken maskering eller stitching, så det blir mere ett plask: F/5.6, ISO320, Aperture, PS, Panaroma Factory Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Panorama kan være kilent; du er ikke alene med å slite med det. Har hatt et par tvilsomme forsøk selv Du har holdt ut og fått tatt et bilde nesten hver dag; det er bra, Mange artige små figurer har du også delt med oss. Favoritten må bli kuene fra 10. oktober. Takk for innsatsen; velkommen tilbake til neste fest. Tom Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Takk Når jeg titter litt nøyere, har jeg faktisk problemer med å se hvor skjøtene i det siste bilde er. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 4.November Ja da er oktober defentivt over og det er vell på tide å si noen ord sånn til slutt. Takk til dere alle som komenterte løpet underveis Det som har vært morro, er at alle bildene er tatt med manuell instillinger (uten blitzen der det er brukt, der er det brukt TTL) og jeg har vell aldri brukt M modusen så mye før. Jeg har ihvertfall lært mye om hvordan D300 fungerer i div forhold, lysmåling osv, det har vært en lærerik måned. Det ble ikke så mye høstbilder som jeg hadde planlagt, og det ble mange bilder av div figurer under div lysforhold. Ku-bildet så ut til å være en hit, dette tar seg bra ut på papir også fant jeg ut (skrev ut en A4 verson av det hehe) Så her er det vell bare å stå på videre, drømmen er å bli så god at jeg kan tjene litt på å ta bilder også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå