Gå til innhold

Oktoberfest 2008 -svar -35mm F2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

29.Oktober:

Mere fisk:

post-37554-1225404133_thumb.jpg

F/3.2, 1/160. ISO500

 

 

30.Oktober:

I dag var det først jobb, så rett på møte i Fokus Fotoklubb.

Kom sent hjem, hadde ikke med meg kamera pga glemt å lade det opp, og jeg orket desverre ikke å ta noen bilder når jeg kom hjem (kom hjem sent), så desverre ble det ikke noe bilde i dag.

Lenke til kommentar

Panorama kan være kilent; du er ikke alene med å slite med det. Har hatt et par tvilsomme forsøk selv :)

 

Du har holdt ut og fått tatt et bilde nesten hver dag; det er bra, Mange artige små figurer har du også delt med oss. Favoritten må bli kuene fra 10. oktober.

 

Takk for innsatsen; velkommen tilbake til neste fest.

 

Tom

Lenke til kommentar

4.November

Ja da er oktober defentivt over og det er vell på tide å si noen ord sånn til slutt.

Takk til dere alle som komenterte løpet underveis :)

 

Det som har vært morro, er at alle bildene er tatt med manuell instillinger (uten blitzen der det er brukt, der er det brukt TTL) og jeg har vell aldri brukt M modusen så mye før.

Jeg har ihvertfall lært mye om hvordan D300 fungerer i div forhold, lysmåling osv, det har vært en lærerik måned.

Det ble ikke så mye høstbilder som jeg hadde planlagt, og det ble mange bilder av div figurer under div lysforhold.

Ku-bildet så ut til å være en hit, dette tar seg bra ut på papir også fant jeg ut (skrev ut en A4 verson av det hehe)

 

Så her er det vell bare å stå på videre, drømmen er å bli så god at jeg kan tjene litt på å ta bilder også.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...