EiSvIn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette syntes jeg var et utrolig morsomt bilde. Fin komposisjon, fine farger, og en flott - men noe kryptisk melding. Kjempebra! Lenke til kommentar
f_314 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepp! Definitivt kult. Arket virker en smule overeksponert, men det er flisespikking.. Bra jobba! Lenke til kommentar
anders.panders Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jepp! Definitivt kult. Arket virker en smule overeksponert, men det er flisespikking.. Bra jobba! Takker, i dag har jeg vært i Fredrikstad med jobben og fant meg selv plutselig ute i en sandkasse i sentrum og knipsa mens gamle damer stod og kikka på. Mer kommer... Lenke til kommentar
anders.panders Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Endret 2. oktober 2008 av bacalao Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det mest fargerike bildet hittil! Kombosisjonen er fin, men for lyst i toppen etter min smak. Liker spesielt godt hvordan den nederste delen av bildet bare inneholder bene kanter, for så å gå over i mer runde former og spiraler i lekeapparatene, for så å gå over i mer urbane og usammenhengende former i grafittien. Herlig! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ganske enig med Garanti her. Svært fargerikt. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Fine farger ja. Men det ser ut til å være utbrent i toppen. Skulle kanskje hatt en litt trangere komposisjon? Endret 3. oktober 2008 av arnold_layne Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg liker begge to, men er enig i at nr 2 kunne trengt en tettere komposisjon. Nr 1 var herlig surrealistisk, minner meg om en del syke lapper jeg har funnet, blant annet "Lausunger er en skamm!" (Møllenberg, Trondheim) og en som involverte tomflasker og horer i samme setning (Akershus festning, Oslo). Lenke til kommentar
anders.panders Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Gårsdagens, var uten internett i helga Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var fint! Men skulle gjerne hatt det i et bredere format. Det er Langøytangen fyr, er det ikke? Været var lite forutsigbart denne helgen, det skiftet helt om i løpet av et par minutter. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skjønner godt at du ønsket å få med de spreke fargene i gresset i forgrunnen. Men her lurer jeg på om det hadde fungert bedre med en crop ute i havet, slik at den dystre, truende himmelen hadde fått dominere enda mer. Men jeg liker bildet som det er også. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg satte spesielt pris på fokusdybden i 5.okt, selv om gresset nærmest kansje er en anelse difus. Motivet passer godt for malerisk etterbehandling, så for min del kunne du dratt den helt ut på dette bildet. (ikke direkte kritikk, mere en smakssak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå