Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) mitt første svart hvitt bilde. gi meg gjærne kritikk;) er jo det man lærer av Endret 2. oktober 2008 av Adamra Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Absolutt et veldig fint bilde. Det er et fint motiv og du har fanget det på en god og enkel måte. Konstruktiv kritikk blir derfor litt vanskelig. Lenke til kommentar
Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Absolutt et veldig fint bilde. Det er et fint motiv og du har fanget det på en god og enkel måte. Konstruktiv kritikk blir derfor litt vanskelig. takker Vill gjærne høre hva andre mener å Endret 1. oktober 2008 av Adamra Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Personlig så likte jeg ikke dette, sort-hvit bilder av blomster kan være stilige, men vannet her gjør at det blir rotete synes jeg. Lenke til kommentar
Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Personlig så likte jeg ikke dette, sort-hvit bilder av blomster kan være stilige, men vannet her gjør at det blir rotete synes jeg. oki. så du mener jeg burde f.eks riste av noe av vannet? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Personlig så likte jeg ikke dette, sort-hvit bilder av blomster kan være stilige, men vannet her gjør at det blir rotete synes jeg. oki. så du mener jeg burde f.eks riste av noe av vannet? Ja, dråpene som henger der er fine, men vannet som ligger der synes jeg lite om, det hadde vært penere hvis du hadde tatt bildet litt mere fra siden og opp også tror jeg. Lenke til kommentar
Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, dråpene som henger der er fine, men vannet som ligger der synes jeg lite om, det hadde vært penere hvis du hadde tatt bildet litt mere fra siden og opp også tror jeg. ok. skal prøve dette neste gang Lenke til kommentar
alfafa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei det vannet ødela blomsten. Og så bør du vel lese retningslinjene om utlegging av bilder her, maks størrelse.... Lenke til kommentar
solaas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Litt uskarpt. Ellers falt ikke dette helt i smak... pågrunn av vannet. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vannet ødela det meste.. så ut som maling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå