Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) De som har vært innom "På tide å prøve LittleBigPlanet" tråden har kanskje fått med seg at jeg har drevet å fiklet med et tema, basert på dette superkoselige spillet. Det har tatt med mange mange timer å fullføre dette, men føler nå at det er endelig klart med en liten "åpen beta". *badam tyssh* Så håper folk laster ned og nyter det jeg har jobbet en stund med. Hvis dere føler ikonene er veldig forskjellige og mangler en rød tråd (utenom connection med LBP) så er det fordi jeg ville gi hvert icon et særpreg, og kanskje et lite dash, stil eller humor. Legger og ved et bilde av themet i denne posten, slik dere kan se om det er verdt å bruke båndbredde på Laste ned theme Endret 1. oktober 2008 av Bromlexl Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jævla bra Denne skal lastet ned til PS3, har memory stick så det går fint Takker, den skal pryde skjermen min!! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Takk skal du ha utrolig lekkert Hvordan har du laget det? Har lyst til og lage themes selv men vet ikke hvordan. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Takk skal du ha utrolig lekkert Hvordan har du laget det? Har lyst til og lage themes selv men vet ikke hvordan. Et par års photoshoperfaring. Program som heter PS3 Theme Creator, og evnen til å sidesette alt annet i livet mitt i 48 timer Men det er ikke så veldig vanskelig, litt stress å lære photoshop, men kan du det, er ikke sammensettingen vanskelig, det tar PS3 Theme Creator seg av Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjempefin Takk! Tok meg friheten å lage en tinyurl for å gjøre den lettere å huske og skrive inn på PS3-en for å laste ned: http://tinyurl.com/brumle (den egentlige URL-en er så tungvindt ) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er en nooooob, tydeligvis men... hvordan fikser jeg inn dette på ps3en? Den var jo NYDELIG. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er en nooooob, tydeligvis men... hvordan fikser jeg inn dette på ps3en? Den var jo NYDELIG. En måte er å skrive adressen som er oppgitt i posten over i PS3 nettleseren. Eller du kan laste den ned og legge den inn på en minnepenn eller minnekort hvis du har det. Da må du lage en mappe du kaller PS3 (med store bokstaver, viktig) inni den lager du en som heter THEME (også store bokstaver). Legg fila du lastet ned inn der. Plugg så enheten inn i PS3en. Gå i settings, Theme settings, Så på Change setting om eg ikke husker feil. Der på topp skal det være en Install. Gå der og theme skal komme opp. Installer det og start det Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bare bruk nettleseren og gå til adressa. Når themen er lasta ned, går du på innstillinger > theme. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Bare bruk nettleseren og gå til adressa. Når themen er lasta ned, går du på innstillinger > theme. Virker alt for stress Kan du ikke skrive 6 linjer om det, er det ikke verdt å gjøre Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hehe (Så ikke at du allerede hadde postet ) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Isn't she loooveeeelyyy! Jeg er sykt imponert over hvor gjenomført dette themet er! Har sverget til Graffiti siden jeg fikk PS3en, men ikke nå lenger! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Førsteinntrykket etter å ha instalert det var at det ikkje var svart. Men sett bort frå min kjedelege smak så ser det veldig flott ut. Eg kjem til å bruke dette ei tid framover, og kjem kanskje med tilbakemeldingar viss eg har nokon forslag til forbetringar (som eg reknar med var målet med "beta-testen"). Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ble det no betanøkkel på deg egentlig? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 utrolig bra det ble Bromlex! Om jeg skulle hatt et ønske var det å ha Killzone Sack på spill i stedet for heavenly Sword Sack Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 gleder meg til å komme hjem fra heimevernsinnrulleringsøvelsen slik at jeg får lastet ned themet ditt. takk bromlex! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ble det no betanøkkel på deg egentlig? Ja, jeg fikk betanøkkel Takk for tilbakemeldinger, hvis noen har forslag til forbedring så er det bare å skrike ut. v1.0 er ikke final for å si det sånn. Og Killzone sack er på høyre side av HS sack (det er og et littlebigsackboyspill på data) kan legge ut større versjoner av de 3 spillparodiene. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Her er spillcoverene man nesten ikke ser Endret 1. oktober 2008 av Bromlexl Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 På de to i midten av de fire som sitter på stanga er det et ekstra øye som er ganske gjennomsiktig. Ca midt i ansiktet til begge to. Er det meningen? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 På de to i midten av de fire som sitter på stanga er det et ekstra øye som er ganske gjennomsiktig.Ca midt i ansiktet til begge to. Er det meningen? Trodde jeg hadde fikset det på den versjonen som jeg la ut. Damn. Det skal ikke være sånn. Tidligere var stanga med de på lengre til høyre, men så flyttet jeg dem, men så glemte jeg å flytte laget som gjorde bildet enda skarpere, så på dem er det en forskyvning. Ny versjon med den fikset vil komme iløpet av morgendagen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hehe, jeg bare klarte ikke slutte å fokusere på de ekstra øynene Blir værende en god stund dette themet her hos meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå