UnZane Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Var ute en tur med hunden, og så da noe merkelig. Her jeg bor er det lite gatelys, så du ser himmelen utrolig bra... Ikke noe problem å se på stjernene Det jeg så var like stort som stjernene rundt, men beveget seg sakte bortover himmelen. Så flere av de, 6-7 stykker kanskje, men ikke på en gang da. Beveget seg mot både nord og sør, men flest mot nord. Bevegelsen så rykkete ut, med små avvik til sidene, og jeg tror, men er ikke sikker, på om jeg så tendenser til hale i glimt. Kan dette ha vært meteor, eller noe lignende? Var ikke stjerneskudd, har sett det mange ganger og de beveger seg mange hundre ganger kjappere. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Var ute en tur med hunden, og så da noe merkelig.Her jeg bor er det lite gatelys, så du ser himmelen utrolig bra... Ikke noe problem å se på stjernene Det jeg så var like stort som stjernene rundt, men beveget seg sakte bortover himmelen. Så flere av de, 6-7 stykker kanskje, men ikke på en gang da. Beveget seg mot både nord og sør, men flest mot nord. Bevegelsen så rykkete ut, med små avvik til sidene, og jeg tror, men er ikke sikker, på om jeg så tendenser til hale i glimt. Kan dette ha vært meteor, eller noe lignende? Var ikke stjerneskudd, har sett det mange ganger og de beveger seg mange hundre ganger kjappere. Du røykte vell ikke hasj i forkanten av dette? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Helikoptere kanskje? Hvis de fløy høyt nok oppe, så hører du dem kanskje ikke. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hehe nei ingen hasj.. Og heller ikke helikoptre.. Hadde lyst å filme det men var alt for mørkt.. Får stille meg opp i morgen med speilrefleks & tele, prøve å ta noen bilder.. Men seriøst ingen som kan vite? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) I BELIVE! Edit: Har du sett en satelitt før? Kanskje det var det. Men så mange på engang vet jeg ikke... Så engang 2 satelitter som krysset hverandre nært (fra avstand seff), de for i motsatte kurser. Det var rått... Endret 1. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
frentix Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Satelitter er vel de vanligste "ufoene" folk ser på nattehimmelen , og det skal vel teoretisk være mulig å se så mange samtidig om man er heldig. De har også forskjellige baner de går i så det er nok det mest sannsynlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå