Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen restart, spill lukker seg.

Gjest Slettet+65132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+65132

Hei.

I går fraus dataen samtidig som at det kom ein pipelyd. Etter dette måtte eg restarte. Tenkte ikkje så mykje over det. Men så plutseleg restarta dataen seg i eit spill(bf2). Eg starta jo sjølvsagt opp bf2 igjen og tenkte ikkje så mykje over det heilt til spillet rett og slett forsvant, og eg kom tilbake til skrivebordet. Dette fortsatte, og etterkvart fekk eg nokre bluescreens også. Når eg, etter nokre restart runder, skrudde på dataen begynnte eine harddisken å kødde. Det virka som motoren inni harddisken rett og slett ikkje klarte å komme opp i turtal. Det kom også eit bluescreens når eg då kom inn i windows. Det eg så gjorde var å fikse litt på leidningane til harddisken, og no kjem det berre ein rar lyd frå den med det samme eg starta den. Den lyden har vert der heilt frå eg kjøpte den, så eg reknar med det er normalt. Harddisken fungerar.

Eg har no reinnstalert windows og bytta straumforsyning uten resulat. Når eg skulle innstalere bf2, klarte ikkje cd rommen å lese alle filane og innstalsjonen avslutta. Måtte innstalere to gangar før eg klarte å starte opp spillet. Det gjekk ikkje lange tida før eg kom tilbake til skrivebordet.

Eg forstår ikkje ka som er gale her. Ka kan det vere som er årsaka til alt dette her? Veit det kanskje er litt dårleg forklart, men berre spør om det er noke som er uklart. Er veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+65132

Samsung spinpoint 750 GB og windows xp 32 bit.

Driver er ganske ny, lasta den for rundt ein måne sidan. Skjermkortet er eit geforce 8600gt, så drivarane blir vel ikkje oppdatert så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...