Gå til innhold

Jobb hos Platekompaniet (2008)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg søkte på Platekompaniet som kommer på Jessheim Storsenter, og har nå vært på 3 intervjuer siste 3 ukene. Finnes jo flere tråder om dette, men kan godt fortelle kort om hvordan det foregikk.

1. intervju - Du sitter i et stort rom med mange andre og tar en 100 spørsmåls prøve. 50 om musikk, 25 om film og 25 om spill. (Spørs hvor mange som søker da men) Klarer du deg bra nok får du komme videre til andre runde.

2. intervju - Et kort, ca 10 minutter langt personlig intervju. Jeg fikk først spørsmål om mitt forhold til musikk, film og spill før en annen tok over, og det ble mer om ting som tidligere jobberfaring, deg som person og slike ting.

3. intervju - Personlig intervju på ca 20-25 minutter. Alt handler egentlig om deg som person, hvor du kommer fra, oppvekst, familie, dine postive og og negative sider, hvordan du er på skolen, litt mer om tidligere jobbing, og kanskje litt smalltalk, alt ettersom.

Håper det hjalp deg litt. Var på siste intervjuet på tirsdag og skulle få svar om to uker. Venter i spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...