Sheldon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei, har søkt jobb hos platekompaniet, og har lest en del om intervjuprosessen deres. (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=763412) Noen som vet om de gjør det på en annen måte nå, evt. noen forandringer? De gjør dette på deltidsstillinger også? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da jeg søkte deltidsstilling var det først en skritflig prøve, så 2-3 intervjurunder. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Når søkte du? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg søkte på Platekompaniet som kommer på Jessheim Storsenter, og har nå vært på 3 intervjuer siste 3 ukene. Finnes jo flere tråder om dette, men kan godt fortelle kort om hvordan det foregikk. 1. intervju - Du sitter i et stort rom med mange andre og tar en 100 spørsmåls prøve. 50 om musikk, 25 om film og 25 om spill. (Spørs hvor mange som søker da men) Klarer du deg bra nok får du komme videre til andre runde. 2. intervju - Et kort, ca 10 minutter langt personlig intervju. Jeg fikk først spørsmål om mitt forhold til musikk, film og spill før en annen tok over, og det ble mer om ting som tidligere jobberfaring, deg som person og slike ting. 3. intervju - Personlig intervju på ca 20-25 minutter. Alt handler egentlig om deg som person, hvor du kommer fra, oppvekst, familie, dine postive og og negative sider, hvordan du er på skolen, litt mer om tidligere jobbing, og kanskje litt smalltalk, alt ettersom. Håper det hjalp deg litt. Var på siste intervjuet på tirsdag og skulle få svar om to uker. Venter i spenning. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Takk Har sett at det er flere tråder, men lurte på om noe var endret, noe det ikke var. Leverte søknad i går.. hvor lang tid tok det før du ble kontaktet? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror det tok ca en uke fra jeg sendte inn søknaden. Sendte inn rett før fristen da men.. Vet nå ikke. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Samme her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå