FlyMats Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 hei det skjedde en feil med xp og jeg kom aldri inn på maskinen, så jeg formaterte og installerte på nytt. nå starter pcen men etter windowsikonet er vist kommer et blått bilde og den starter på nytt igjen om og om igjen uten å komme inn. Hva kan dette være? jeg startet den en gang i sikkerhetsmodus og da kom jeg inn. Takk for hjelpen Hilsen Mats Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei, høres ut som at du har en system feil. Har du installert noen programer etter at du installerte windows? Har hatt samme probleme, men da fant jeg ut at det var et program som jeg installert som ikke var bra for pcen. Gikk da inn i sikkerhetsmodus som du har gjort og slettet programet. Restartet pc-en og hadde ikke noen problemer etter det. Om det er det, så får du bære gå inn i sikkerhetsmodus og ta en research via virusprogram. Lenke til kommentar
FlyMats Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 hei og takk for svar jeg formaterte disken og installerte xp på nytt, så da skal det ikke være noe problem. har aldri kommet inn i xp etter at jeg installerte den på nytt, den bare prøver og så booter den om igjen. jeg lurte på om det kunne være en driver på harddisken, men da er det vel rart at den startes i sikkerhetsmode.. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette problemet kan også komme av Windows Service Pack 3, jeg har selv lasta ned og installert og den rape'a pcen min bigtime, jeg gikk i sikkerthetsmodus og satt pcen til før jeg la in den der patchen, 2. ???. 3. PROFITz Lenke til kommentar
FlyMats Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 jeg formaterte og installerte på nytt, så det er ikke installert SP3 enda. kommer ikke inn i pcen etter installasjonen, så får ikke gjort noe. er det noen som vet om dette kan skyldes driveren på hdd, den som ligger i hdd for å fungere? Lenke til kommentar
FlyMats Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 det er vel lite sannsynlig at dette er en softwarefeil ettersom disken er formatert og xp installert på nytt. evnt kan det ha noe å si at det ligger noe på andre partisjoner? Takk for svar Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg ville tro at det kan være noe med softwaren, da du ikke har installert noen andre ting. Men ja, det kan være noe med partisjonen som kan gjøre at du får opp denne feilen? Har du delt hdd i to, eller har du bare en partisjon? Lenke til kommentar
FlyMats Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 jepp, hdd er delt i to. så det ligger kanskje noe drit på den andre. skal prøve slette det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå