Gå til innhold

Kan jeg ha dyr når mor er allergisk?


Anbefalte innlegg

Jeg mistet min søte katt rett før sommerferien fordi moren min var allergisk. Hun ble rød rundt øynene og sånn. Også er det veldig viktig for meg å ha et kjæledyr, så mitt spørsmål er om jeg kan ha et annet dyr da? Veit ikke om hu er allergisk mot noen andre dyr, men bare katt jeg vet om. Håper jeg kan ha et dyr?

 

 

MVh

 

Henrik Holen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags type dyr er det du vil ha da? En du må bruke mye tid på eller en du bare kan ''ha''? Det fins både hunde- katte- og gnagerraser som er allergivennlige, så du har jo egentlig godt utvalg.

Jeg skal jo ha en "venn".

Jeg kommer til å bruke mye tid på dyret, og jeg skal ikke ha et dyr fordi jeg SKAL ha det, jeg vil ha et dyr fordi jeg mener at alle kunne trengt selskapet og fordi det er veldig viktig for meg. Jeg knytter meg veldig med dyret, da.

Har jo hatt flere katter som jeg har knyttet meg veldig med, men så <ble> mamma allergisk.

Lenke til kommentar

Hva med hund da? Altså de allergivennlige... Puddel f.eks.

 

Vi har en hund som skal være allergivennlig, en goldendoodel. Det er en blanning av golden rettriver og en kongepuddel. Men vi har ingen i familien som har allergi, så hvordan allergikere reagerer på denne blandingen, kan jeg ikke svare på. Hvis du søker litt rundt på internett, finner du sikkert en del info om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...