Gå til innhold

batlefield isteden for cs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Før Battlefield vil få fotfeste er det kommet noe annet som vil være bedre. Men CS er veldig populært og jeg tror det vil bli det lenge. Veldig mange begynner å spille CS igjen etter updatene og det vil det også skje når 1.6 er ute.

Lenke til kommentar
Nja, tror nok spillet blir for maskin krevende iforhold til småguttene som spiller cs.. 8)

håper du var sarkastisk :)

bare fordi man spiller mye cs betyr ikke det at man ikke har nok kraft til å spille andre spill :) jeg og mitt gf2gts + xp1600 (gammle) klarte helt fint spille bf1942.

dessuten syns jeg fysikken til cs er så utallig mange ganger bedre enn den i bf. kan være fordi jeg ikke fikk den til eller den er så uvandt, men det er iallefall min oppfattning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Trur neppe bf1942 kommer til å overta. Første intrykk av bf er at det er veldig bra men etterhvert så blir det veldig kjedelig.Cs er et mye bedre å seriøst spill, er så mye tull i battlefield!Syns jeg da.

Lenke til kommentar

Battlefield 1942 er et godt gjennomført spill, ingen tvil om det, men jeg ville ikke tørre å spå at det får "tronen".

For min del så orka jeg ikke spella det mer enn noen uker. CS spillte jeg i flere år ;)

Dessuten, det virker ulogisk at et strategisk krigs-fps med kjøretøyer skal overta alle fans av et svært statisk fps hvor hver runde varer maks 5 minutter.

Oddsen er større for at majoriteten av cs spillerne vil søke til spill av nøyaktig samme type ;) Det mest nærtliggende (og bra) jeg kan komme på akkurat nå er VietCong, og med tanke på hvor intens multien i demoen var så trur jeg det kan bli like stort som BF42 og ha mer appel for cs spillere.

Sjøl er iallfall jeg og klanen min overbevist om at VC er hva vi kommer til å spille de kommende månedene ;)

Lenke til kommentar
Cs er et mye bedre å seriøst spill.

Stemmer. Jeg håper at det blir "kult" å spille BF, slik av vi mer seriøse CS spillere kan ha det for oss selv. BF er også "lettere", slik at de yngre og de som ikke får det helt til i CS migrerer over til El Alamein.

Kaller du CS et vanskelig spill? :lol:

Bestemora mi på 60 kunne drept noen med bind for øynene og begge hender på ryggen!

Lenke til kommentar

Jeg blir så glad når jeg leser at CS folk ikke kommer til å bytte, jeg håper bf1942 ikke "tar over" noe som helst, men at det holder seg sånn som det er akkurat nå (da mener jeg "community"'n). Det er så mye ekle fjortiser med slimete tendenser som spiller CS!

BF1942 er et mye mer seriøst spill btw, cs er jo bare tull, arrangert runde med våpenkjøp :p

Battlefield1942 :woot:

Lenke til kommentar
Trur neppe bf1942 kommer til å overta. Første intrykk av bf er at det er veldig bra men etterhvert så blir det veldig kjedelig.Cs er et mye bedre å seriøst spill, er så mye tull i battlefield!Syns jeg da.

Mye mer seriøst spill?

Joa, en haug med fjortisser som tror det er kult og være på lan, bjeffe og banna hver gang de dør i B1 og B2, med et atpå-slengende "GULLLLL!!!!"

"NEI SÅ ILLE"...

og folk som løper rundt irl og skriker "headshot" hver gang de treffer noe..

Dette finner du skjeldent i BF1942, de er mer seriøse.

Men dette er IRL tilstandend til veldig mange CS spillere, merk det finnes folk med hodet på rett plass også.

Men om man snakker "ingame" så er nå BF1942 mye mye mer seriøst og gjennomført en CS, CS er alt for monotomt og repeterende,

enten er det B1 eller så er det B2, det finnes really ingen fasitt i BF1942.

Skjønner ikke helt hvorfor du syntes CS er mer seriøst, uvitenhet?

Edit:

Og si at CS er vanskelig er vel litt og ta i..

Det som teler er Ping musematte og mus, en hånd, medium refleksjon samt en medium brain som husker hvor du skal gå.

Lenke til kommentar

Hehe, enig. Du trenger ikke tenke når du speller CS, du bare følger rutine (iallfall jeg da..). Veldig lite dybde i det hele (ikke at det nødvendigvis er negativt hvis en bare vil ha et "pick up and play" spill)

CS er underholdene til en viss grad, men jeg vil nå anbefalle folk som trur det er det -beste spillet ever- til å iallfall gi andre ting en sjans. Det er mye moro en risikerer å gå glipp av, Battlefield 1942 blant annet.

Skylapper er best på hester og amerikanske presidenter, vi gamere må være mer åpensinnede :p

Lenke til kommentar

spilte en del cs før den bikket 1.0, nå er det altfor mye "realisme" til at jeg har tålmodighet til det. Jeg har vokst opp med doom, quake og U/UT, så jeg foretrekker å løpe rundt hele tiden, drepe alt jeg ser og treffe der jeg sikter med ting. counter-strike er helt klart blitt spillet med feigest strats og flakseskudd, men for all del, det kan være morro i små porsjoner om gangen.

Lenke til kommentar

ehh, greit at folk har egne meninger men og si at cs er mer seriøst enn BF er bare bullshit...cs finnes jo ikke seriøst, bare masse idioter som tar det ALT for alvorlig "NEEI F*EN *BANG BANG BANG* tastatur knust.......AARGH også dreper han den som drepte han ingame"

CS er en av de mest useriøse spillene som finnes med fjortisser: "ahahaha, der tok jeg deg" og "faen han tok meg *knuser mus og tastatur*" er dette seriøst?

Det er et spill.

Og hva battlefield anngår så kan det ikke sammenlignes da dette er mye bredere innenfor FPS spill, man kan fly, kjøre biler/tankser, båter osv......mindre bugs :roll: osv osv.......

Hvis du spiller BF1942 online (med RTR) så ser du at det er mye bedre community osv der, MYE mindre cheatere og slikt no......

CS er riktig nok "det mest populære online spillet" men så er det også det spillet med mest cheatere pga folk som rett og slett ALDRI tåler og tape og da må benytte seg av cheats og glitches........

Lenke til kommentar

hmm, har aldri fått makka meg til å prøve BF selv om jeg har lyst - kan noen plassere det på en skala av realisme der UT og Q3 stiller som kommunister helt ute til venstre, CS leker arbeiderpartiet sånn rundt midten, FireArms (mod til HalfLife) ligger et stykke til høyre som FrP og Rainbow Six o.l. er liberalister helt ute til høyre?

jeg synes FireArms har flott realisme egentli...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...