Gabsterino Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har nettopp kjøpt meg en iphone. Legger inn musikk som jeg selv har fra datamaskinen. Så blir bare noen av sangene jeg har med "bilde" av coveret på. Hvordan får jeg lagt inn bilde på sangene??? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Høyreklikk, velg Vis Informasjon og gå til bildefanen og legg til et bilde. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvis du skal legge inn albumcover finnes det sikkert mye enklere måter en denne. Hvis du ikke har veldig mange album så fungerer den veldig bra! Uten_navn.bmp Du drar bare bilde, fra vilken som helst internettside eller på hardisken, inn i feltet som er merket på bildet. Hvis bildet skal bli vist på iphonen så må du huske å legge bilde på sang nr. 1!!!! Håper du forsto noe av det SORRY Hvet ikke hvorfor bildet kom som neldastnigsfil, men gidder ikke endre på det. Endret 2. oktober 2008 av Natrium Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Genialt, takk! Kan en bruke sanger som ringetoner? Finner kun de kjedelige standardene når jeg skal velge sang? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Last ned Phonezap på installer hvis du har det. GENIALT program som lager ringetoner veldig enkelt for deg. Endret 2. oktober 2008 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå