Gå til innhold

Min diett - trenger litt hjelp.. :)


Anbefalte innlegg

hei hei..

holder nå på med min første deff.. Deffer for å prøve(første gangen) og se hvordan det går.. Tenker meg jeg skal ned 5-8 kilo elns..

Så materutinen min er ikke så avanser, nokså enkel å grei..

Men det jeg lurte på, var om dere kunne sånn ca finne ut hvor mye Protein - Karbs - og fett det er i mitt spiseprogram? smile.gif

 

Vil jeg også gå ned med dette her?

 

(vekt: 83kg

høyde: 170cm

kardio 4-5 ganger i uka (etter styrketrening)

 

 

Frokost:

60g havregryn +150g skummet melk

30g whey protein i vann

1 ss fiskeolje

vitamin/mineral

 

Mellommål:

Yoplait Yougurt

8-10 mandler

40g Whey Protein i vann

 

Lunch :

1 glass skummet melk ( 250g)

50g rugbrød/lindbeg/fedon brød ( 2 tynne skiver)

50g magert kjøttpålegg med mindre enn 6g fett pr 100g (skinke Kyllingskinke)

1 egg

 

Mellommål:

50g rugbrød/lindberg/fedon brød med 50g magert kjøttpålegg (samme som over)

+ 30g Whey protein i vann

 

 

Middag:

1 - 2 kyllingfillet /120g magert kjøtt + 50g brun ris(150g kokt) + litt grønnsaker/ brokkoli

 

Før trening:

Proteinshake evt kreatin..

 

Etter treing:

40g Whey protein i vann , 1-2 bananer

 

 

Kveld:

30g Kasein/whey protein + 1 ss selolje kanskje litt kylling..

 

Er du uenig? hva bør jeg bytte ut isåfall?

Ps. må ikke vær noe avansert! "første gangen min" smile.gif

Endret av dsafd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke tid til å regne over nå, men ser greit ut mht protein størrelsen, 83 kg x 3 = 249 gram per dag. du får 170 igjennom tilskudd, noe som er helt grei mengde, istden for kylling på slutten av dagen kan du ta en halv boks med tunfisk (i vann) om du går ned kommer ann på hvor mange kcal du putter i deg, hvor mye du tar i deg, har jeg som sagt ikke tid til å regne over nå, så hvis du bare regner ut kcal innhold så ser du nok det..

 

Ditt energiforbruk er: 2993 (kcal) da må du holde deg under det, og uten å ha regnet så ser dette ut som det er mye under 2993, er ikke så ulik mengde ifra min deff, og jeg holdt meg på 2200 kcal...

 

og hvorfor deffer du nå?

Lenke til kommentar
Har ikke tid til å regne over nå, men ser greit ut mht protein størrelsen, 83 kg x 3 = 249 gram per dag. du får 170 igjennom tilskudd, noe som er helt grei mengde, istden for kylling på slutten av dagen kan du ta en halv boks med tunfisk (i vann) om du går ned kommer ann på hvor mange kcal du putter i deg, hvor mye du tar i deg, har jeg som sagt ikke tid til å regne over nå, så hvis du bare regner ut kcal innhold så ser du nok det..

 

Ditt energiforbruk er: 2993 (kcal) da må du holde deg under det, og uten å ha regnet så ser dette ut som det er mye under 2993, er ikke så ulik mengde ifra min deff, og jeg holdt meg på 2200 kcal...

 

og hvorfor deffer du nå?

 

 

Ok

Jeg vil kalle dette en prøve deff.. har aldrig deffet før, så ville bare prøve meg i noen uker. Også har jeg en del kroppsfett jeg vil ha bort til jeg begynner en serriøs bulk.. skjønner?smile.gif

 

Men hvor mye kcal er det sånn ca, i det programmet?

Endret av dsafd
Lenke til kommentar

Du merker nok ikke no særlig på noen få uker, min deff (ihvertfall i sommer) varte ca 8 uker..Gikk ned ca 2 kg, men var rippa fra før, skulle bare ha frem litt blodårer her og der.

 

hvor mye kcal det er i programmet kan du egentlig regne ut selv, en deff tar mye tid, og regne kcal innhold er halve greia... bare google varene.. så legger du sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...