karkasc Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 En venn av meg har en Compaq-PC (tror det er F750) med AMD-prosessor og Geforce 700M. Jeg skjønner det ikke er noe spesielt gamer-PC, men da vi skulle spille Soldier Front (gratis, simpelt FPS-spill)opplevde vi noe ordentlig hakking der det var mye "action" på gang. Spillet kjører helt perfekt der det ikke er noe åpne områder (like bra, selv da alt var på beste innstillinger som på laveste innst.)men med en gang det er noe åpent begynner det som sagt å hakke. Jeg vet det ikke er nettet og selve spillet, iom jeg har prøvd på andre maskiner på samme nett. Håper det er noen som har noen gode råd for å ordne opp i dette, da dette kortet skulle kunne kjøre spillet glatt;) Lenke til kommentar
karkasc Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 XomG noen må vel ha opplevd det samme...? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Høres ut som at kortet rett og slett sliter. Det er sansynligvis for svakt Lenke til kommentar
karkasc Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Høres ut som at kortet rett og slett sliter. Det er sansynligvis for svakt System requirements Minimum: Pentium III 833 MHz CPU, DirectX 9.0, dial-up Internet access, 256MB memory RAM, and 3D accelerator support Recommended: Pentium III 1.2 GHz CPU, DirectX 9.0, dial-up Internet access, 512MB memory RAM, and 3D accelerator support Bør klare det rått spør du meg...... Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Høres ut som at kortet rett og slett sliter. Det er sansynligvis for svakt System requirements Minimum: Pentium III 833 MHz CPU, DirectX 9.0, dial-up Internet access, 256MB memory RAM, and 3D accelerator support Recommended: Pentium III 1.2 GHz CPU, DirectX 9.0, dial-up Internet access, 512MB memory RAM, and 3D accelerator support Bør klare det rått spør du meg...... Skjermkortet er et integrert skjermkort uten dedikert minne, de klarer veldig lite "rått" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå