Kongolaf Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når jeg skal utforske filer på cd, så legger inernett explorer ikonet seg over de orginale ikonene... VELDIG plagsomt... hjelp?? Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 En screenshot ville ha vært nyttig. Du kan jo prøve å løse problemet ved å høyreklikke -> Ordne ikoner etter -> Ordne automatisk, eller huke av for Juster til rutenett. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg ser ikke de orginale ikonene bare, de vises som internett explorer ikoner.. Vet ikke helt hvordan jeg får lagt inn screenshot her på forumet. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 halloooo i luken.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Dette er fordi du har satt Internet explorer til å være standard program for åpning av filene på cden. Dette fant jeg ut hadde noe med Ikonenes størrelse å gjøre og IE7. Høyreklikk på skrivebordet ditt - gå egenskaper - Utseende - effekter - og ta vekk "avkrysningen" på "Bruk store ikoner". Dette kan fjerne problemet! Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Dette er fordi du har satt Internet explorer til å være standard program for åpning av filene på cden. Dette fant jeg ut hadde noe med Ikonenes størrelse å gjøre og IE7. Høyreklikk på skrivebordet ditt - gå egenskaper - Utseende - effekter - og ta vekk "avkrysningen" på "Bruk store ikoner". Dette kan fjerne problemet! Det får en si.... TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå