Dvil Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke hatt connection problemer,men merket at det gikk utrolig lang tid når jeg skulle save på Duke nukem.Kanskje 30 sek.før save menyen kom opp Lenke til kommentar
Zushii Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Regner med det kommer til aa bli mye nedetid grunnet oppdateringen de hadde med live. Typisk grunn til aa se at det er microsoft sin feil, ta connection testen, hvis alt blir "passed" men xbox live blir "failed", da er det bare microsoft som har litt nedetid, og feilen kan vaere veldig lokal. feilen kan ramme europa, skandinavia, og eller kun norge. jeg ringte bare mye inn aa klagde til microsoft norsk support. saa ordnet det seg for meg. veldig rart, men men Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Klarer ikke å logge på nå jeg, vet ikke om det er sånn hos dere også? Lenke til kommentar
Zushii Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 det funket ikke naar jeg gikk paa morran idag. Sjekker naar jeg kommer hjen Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå funker det, var bare jeg som hadde noe feil med min subscribtion Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg får failed på DNS testen, er det noe jeg kan gjøre? Utrolig frustrerende å ikke ha live! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå