Gitarklut Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Her er tråden min =) Første bilde er oppe. Bilde1: 4 Oktober, Exif: Iso 100, Lukker 1/100, Blenderåpning 1.4 Hadde det veldig travelt så jeg bare knipsa med de innstillingene som var brukt sist. kommer flere bilder når jeg får bedre tid... Bilde Nr2 er klart, litt på etterskudd, har det altfor travelt for tiden, håper jeg klarer målet mitt på 10 bilder. Fant litt tid til foto i kveld, ente opp med lang lukkertid over en vei, masse lys, masse folk som skulle hjem sikkert. får ca en uke fri snart, får nok lastet opp flere bilder da. håper jeg... Bilde2: 14. Oktober Exif: Iso 100, Lukker: 10-sek Blenderåpning f/11 Endret 14. oktober 2008 av Gitarklut Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker det, mange linjer.. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Stilig dette - venter i spenning på flere bilder! Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Veldig kult! Skulle ønske en større dybeskarphet, men alt i alt, et veldig bra bilde synes nå jeg Lenke til kommentar
Gitarklut Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Bilde3: 18. Oktober Exif: Iso 100, Lukker 1/100, Blenderåpning 1.4 Begynner å bli forkjøla så bestemte meg for et selvportrett. må stå litt på fremover for å nå målet mitt på 10 bilder... kom gjerne med kritikk på bildene, positivt og negativt. =) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det først bildet (4. oktober) synes jeg ble bra. fine strenge linjer og fin kontrast mellom benkene og betongen. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg braste inn her fordi tråden plutselig kom opp i dagen igjen. Før jeg så innlegget til Tom var det det samme bildet jeg bet meg merke i også. Tror neppe jeg klarer å formulere meg bedre enn det Tom har gjort. Men streng geometri og et snev av minimalisme har fungert for meg før, og gjør det også nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå