maartn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei Er skikkelig i tvil på om jeg bør kjøpe diamond, eller om jeg skal gå for en Sony Ericsson f.eks. Hva tror dere? Leser at mange er misfornøyde og da blir jeg veldig, veldig usikker på å bruke så mye penger. Noen meninger? Hilsen frustrert mobilkjøper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Valgte HTC Touch Diamond, og er den enda den dag idag fornøyd Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Misfornøyde brukere vil du finne på alle produkter, og internettet er fullt av sutrekopper. Men det vil være en mer avansert telefon i bruk enn f.eks en standard Sony Ericsson, så jeg håper du går forberedt til handelen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg ville ikke ha valgt min HTC Diamond igjen, men jeg ville garantert valgt den forran en Sony Ericsson. Det er alt for mange små irriterende detaljer på Diamond, som gjør at jeg ikke ville velge denne. Telefonen holder på å fly i veggen hver morgen pga ustabil alarm f.eks. Men som sagt over her, må du selvfølgelig se ann hvilke funksjoner du trenger og ikke trenger. Endret 5. oktober 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
sjom Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg og vurderer sterkt Diamonden... var og så på den i butikken i helgen, og den er rett og slett lekker. Det eneste jeg frykter er at sms på en flat skjerm uten knapper kan bli irriterende. Utover det frister den stort Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg ville valgt en Sony E Grunn, jeg har hatt touch pro som er bedre på en del punkter enn diamond.....å den var rett å slett "ræva" Slitsom,vanskelig,stygg,tung,lealaus osv osv osv..... Skal du bruke denne summen, gå for SE c905, det skal jeg Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg og vurderer sterkt Diamonden... var og så på den i butikken i helgen, og den er rett og slett lekker.Det eneste jeg frykter er at sms på en flat skjerm uten knapper kan bli irriterende. Utover det frister den stort Vis du er en kar som skriver mye sms så styr unna du vil irritere deg over den,og batterikapasitet er ikke så god såfremst du ikke skaffer deg større da. Ellers er det en kanon tlf med meget bra GPS og ikke minst skjermen er strålende Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg ville valgt en Sony EGrunn, jeg har hatt touch pro som er bedre på en del punkter enn diamond.....å den var rett å slett "ræva" Slitsom,vanskelig,stygg,tung,lealaus osv osv osv..... Skal du bruke denne summen, gå for SE c905, det skal jeg Tja, sitter med Touch Pro og må vel si at denne telefonen er super, den er arvtager til en E90 hos meg, så det Andynator sier her er jo bare tull og blir en manns oppfatning av Diamond/Pro, ta en titt rundt om på forumene før du bestemmer deg, her vil du jo finne ut at der er fanboys og de som ikke er det. Til slutt så tar du en tur i butikken og ber om å få prøve og ta på den. SE C905 er i mine øyne samme gamle SE med litt sprit i kamera. Ufattelig kjedelige telefoner hvor det knapt har skjedd noe de siste 2 årene. Har du prøvd en har du prøvd alle....Men så er igjen jeg en HTC fanboy Lenke til kommentar
gmes Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har bare hatt SE mobiler før.. så nu gikk jeg fra min gammle K800i til Touch pro. eg e nu kjempefornøyd med den... Men så hadde eg skjønt før eg kjøpte den att WM telefoner er ikke det samme som "vanlige" mobiler. Så e du klar over va du går til.. så burde du kjøpe.. men vist du har en formening att det blir det samme som en K800 feks.. så ska du bare styre langt unna. ska være ærlig.. eg har ikke bruk før halvparten som er på touch pro.. men eg hadde lyst å prøve noe nytt før det virket spennede... og eg angrer ikke... Dra å test telefon,,, før du bestemme deg. å e det snakk om størrelse.. så e nu Diamond lettere, smalere , kortere. og 2-3 mm breier enn C905 Nei sett deg i tenkeboksen og tenk ka du har bruk før.. så velger du den telefon du vil ha,, Alle mobiler trur eg du klare å finne bakdeler med. Lykke til. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tja, sitter med Touch Pro og må vel si at denne telefonen er super, den er arvtager til en E90 hos meg, så det Andynator sier her er jo bare tull og blir en manns oppfatning av Diamond/Pro, ta en titt rundt om på forumene før du bestemmer deg, her vil du jo finne ut at der er fanboys og de som ikke er det. Tja, det Andynator sier er sjeldent tull Men det beste er nok å prøve seg frem selv. Mine erfaringer tilsier forøvrig at en telefon uten taster er ubruklig i lengden. Diamond har i tillegg ikke batteri,knapper eller lys på kamera Å uansett hva en svoren htc mann som har bøttet ut med penger vil si, dette er en TUNGVINDT telefon å bruke Jeg anbefaler fremdeles å gå for en annen telefon Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg selger min 3 uker gamle HTC Touch Diamond forresten, kan byttes likt mot en SE C902. Pris 3300,-. Jækla synd at det skal være så dyrt å være utenlandsstudent, hvis ikke hadde jeg hatt telefonen fortsatt! Knall telefon med noen barnesykdommer, men resten veier så mye tyngre at det er ikke noe stress Lenke til kommentar
C0rsair Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Etter min mening er Htc touch diamond en håpløst irriterende mobil, speiselt hvis du kjører mye bil/buss, går mye, og har det travelt. Det er en ekstremt sucky touch screen på den, skal ingenting til før man skumper litt borti, så blir det galt det man skriver, også er den håpløst treg. Dårlig lyd er det også på den. spesielt på selve høytalleren på den, det er faktisk det dårligste jeg har vært borti i hele mitt liv. Og jeg har hatt ekstremt mange mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå