HemiCuda Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 har noen av dere sett .hack//sign??? det er en genial anime serie, har dere ikke sett dem.... SE DEN!! Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 hentai ? er vel du som er Hentai... siden du fåreslår noe slikt ^-^ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du må beskrive denne animeserien da. Ikke greit å vite om det er hentai eller alslags rart når du bare sier at den er bra ... Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Du må beskrive denne animeserien da. Ikke greit å vite om det er hentai eller alslags rart når du bare sier at den er bra ... k.... hmmmm.... *tenker* vel... serien går ut på et VR RPG... og da er det en person som ikke kan logge ut.. han har mistet hukommelsen så han vet ikke hvem han er... han møter på folk som vil hjelpe ham og folk som ikke liker ham... og de kjemper mot alslags rare dyr... han finner ut at i RL så er han egentlig en jente.... de vinner mot fienden.... hanhun logger ut.... dette skjer over 26 episoder så derfor er det litt vanskelig og beskrive hele serien ^-^ Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har ikke sett så mye anime, men har hørt den der skal være bra Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har set et par episoder er bra hittil. Cowboy bebop, Hellsing, og Evangelion er mine favorite. har d set noen av dem? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hint .. her er sida www.dothack.com Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Har set et par episoder er bra hittil. Cowboy bebop, Hellsing, og Evangelion er mine favorite. har d set noen av dem? Sett Cowboy Bebop... men ikke de to andre Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er du samme hemicuda som på bilforumet.net?? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hack sign = ZZZzzzz...... klarte bare ikke å fullføre den serien, etter 4 timer med stort sett bare prating ble det nok for meg, så jeg så gjennom hele full metal panic + endel ranma isteden Har set et par episoder er bra hittil. Cowboy bebop, Hellsing, og Evangelion er mine favorite. har d set noen av dem? har alt, og sett alt :wink: BTW: sjekk ut FLCL (furi kuri), DØDSBRA! Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Er du samme hemicuda som på bilforumet.net?? Jeppz.... er nok fare for det ^-^ Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 hack sign = ZZZzzzz......klarte bare ikke å fullføre den serien, etter 4 timer med stort sett bare prating ble det nok for meg, så jeg så gjennom hele full metal panic + endel ranma isteden Har set et par episoder er bra hittil. Cowboy bebop, Hellsing, og Evangelion er mine favorite. har d set noen av dem? har alt, og sett alt :wink: BTW: sjekk ut FLCL (furi kuri), DØDSBRA! furi kuri?? det er den med den galne dama på skuter som slår den stakkarst fyren med gitaren sin?? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har sett Hack Sign.... Venter på siste episode av Hack Liminality. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 furi kuri?? det er den med den galne dama på skuter som slår den stakkarst fyren med gitaren sin?? stemmer det ja Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Angst! Bruker topic-feltet skikkelig. Jeg går inn på denne tåden ved hvert nytt svar fordi jeg glemmer hva den handlet om Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Anime er kult og hentai er crap! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ellers må dere se Ghost in the Shell: Stand Alone Complex. Tøff serie! Liker også Furi Kuri, Excel Saga, Evangelion, Noir, Rahxephon, Wolf's Rain, X TV, Haibane Renmei og masse annet. Anime er morro for de som liker det, de som ikke liker det får se på noe anna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå