Gå til innhold

Rydde opp litt i pcen

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte det var på tide å rydde opp i pcen og fjerne div. program som jeg ikke bruker

Har laget en sirkel ang de programmene jeg er usikker på at jeg kan laste ut.. Se bilde 1

Ang. bilde 2

Har godt inn på D disken min og der TROR jeg det er mange ubruklige mapper

MappeNavn:$AVG8.VAULT$

plassering på bilde: Øverst

Innhold: Denne mappen inneholder kun FIL filer.. Filene heter "V_00000379.fil" og "V_00000380.fil" osv.. Kan jeg slette denne mappen?

MappenNavn:ANDREAS-C

plassering på bilde: Nest øverst

Innhold: En mappe som heter "NVIDIA", "Program Files (x86)", "Program Files" , "Users" og "Windows".. Det jeg tror er at dette er de gamle filene påpcen min før jeg oppdaterte den med alt som var inni den.. Kan jeg slette disse?

MappeNavn:IDE

Innhold: Er en mappe der som heter "Commen7" og trykker man på den så kommer det mange .dll filer..

mappenavn: INSTALL

Innhold: SE egent bilde...!

Blei ganske rotete, men trenger hjelp, send meg en PM hvis du vil hjelpe meg men at dette blei litt rotete..

Tar flere etter hvert

BTW, grunnen til at jeg tror jeg kan slette disse filene/mappene er pågrunn av at jeg har brukt 120 GB på denne disken og jeg har ikke så mange spill på den..

fdfgg.bmp

Bilde_2.bmp

Mappen_INSTALL.bmp

Endret av eminem1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MappeNavn:$AVG8.VAULT$

plassering på bilde: Øverst

Innhold: Denne mappen inneholder kun FIL filer.. Filene heter "V_00000379.fil" og "V_00000380.fil" osv.. Kan jeg slette denne mappen?

Jeg ville ikke slettet den. Etter som du har AVG Free 08 så tror jeg det er Virus valut, dvs der Anti-virus programet plaserer virus det finner. Gå heller inn i AVG å slett virusene som ligger der.

MappenNavn:ANDREAS-C

plassering på bilde: Nest øverst

Innhold: En mappe som heter "NVIDIA", "Program Files (x86)", "Program Files" , "Users" og "Windows".. Det jeg tror er at dette er de gamle filene påpcen min før jeg oppdaterte den med alt som var inni den.. Kan jeg slette disse?

Dette er hoved disken din? Der all info om hvordan PCn skal fungere ligger, så hvis du sletter, spez windows mappa, tviler jeg på at PCn fungerer etterpå.... :thumbdown:

Mvh DagCh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...