k.n.b Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fant du denne i fjæra også? Frekt og fint utsnitt her. Ser nesten antikk ut. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Fant du denne i fjæra også? Frekt og fint utsnitt her. Ser nesten antikk ut. Nei jeg denne fant jeg hjemme Uten å telle for nøye har jeg vel dekt de 20 bildene minimum, som skulle være nøyaktig ut fra utfordringen jeg satte meg. Nå når jeg er hjemme på fødselsperm blir min fotolek i fjæra litt nedprioritert Den er ganske antikk. Klokken stammer fra Transylvania, og ble brukt av de som jobbet på den Rumenske jernbanen. Jeg tipper den er ca 100 år gammel. Endret 31. oktober 2008 av andreasoverland Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Og med dette bildet av min nyfødte sønn (4 dager gammel), som ligger på boka, avslutter jeg mitt bidrag til denne konkurransen. Det har vært veldig moro å jobbe innenfor ganske rigide grenser. Det er noe jeg kommer til å fortsette med når jeg skal lage litt større serier. 31. Okt. Canon EOS-1Ds3 - Canon TS-E f/2.8 Fredrik på boka Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Et herlig bilde! Og gratulerer med den lille. Syns du har gjennomført denne utfordringa på ein eksemplarisk måte i forhold til dei rammene du satte. Veldig mange flott og spennande bilder, og veldig inspirerande å følge med. Andreas Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva kan man si? En glimrende avslutning på en kjempespennende serie. Dette er en av de trådene det virkelig har vært spennende å se på hver dag. Tusen takk. (Selv om jeg kanskje skulle ha ønsket meg noe mer dof på siste bildet..) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg må si meg enig i at dette har vært en fornøyelig serie å følge med på. Her har du følgt et strengt regime hele måneden og fullført med stil. Takk for i år og håper du stiller opp i senere utfordringer også. Tom Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg må si meg enig i at dette har vært en fornøyelig serie å følge med på. Her har du følgt et strengt regime hele måneden og fullført med stil. Takk for i år og håper du stiller opp i senere utfordringer også. Tom Takk takk, alle sammen for hyggelige kommentarer. Jeg ser fram til flere utfordringer av denne typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå