Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det likte jeg! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Både 18. og 19. oktober var kjempebilder. Utrolig at det kan bli så mye variasjon av å putte ting på ei bok. Kanskje du burde vært med i Monty Python-sketsjen "People who put things on top of other things". Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Mye vind i dag. Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg skulle bruke vinden i bildene. Jeg startet med å la noen blader falle i vinden foran kamera, men det ble ikke noe særlig. I stedet fant jeg denne greina som jeg kunne feste. Vinden kunne fortsatt gi bevegelse i de tørkede bladene. Endret 21. oktober 2008 av andreasoverland Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Forkullet Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Forkullet Kirurgisk fokus på denne. Meget bra. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Takktakk. Jeg prøvde å bruke objektivet på en litt annen måte enn jeg vanligvis har gjort. Prøver litt mer av den nye metoden i dag. 22. Okt. Canon EOS 1Ds3, Canon TS-E 90mm f/2.8, ting fra fjæra, på svart moleskine. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 En Zopp. 23. Oktober. Canon TS-E 90mm f/2.8 Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 24. Oktober. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Tok bilder på bryllup før jeg tok dagens utfordrings-bilde, så jeg ble muligens litt påvirket av alt det romantiske der Det er litt bevegelse i kronbladene, pga sterk vind. Jeg hadde etpar uten den kraftige bevegelse, bare antydninger, men jeg ville vise hvordan været faktisk var på boka i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg tror det hadde fungert med mere bevegelse også; nå er det litt vanskelig å se at det er bevegelses-uskarphet. Vil også si at forkullet er vel et av de beste så lang. Tom Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 MYE bra her. Skikkelig god komposisjon, og lyssetting. Stramt fokus er det også. Jeg liker bildene veldig (selv om jeg ikke "brenner" for motivene). Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 26. Oktober - Eple Det ble ikke tid til å dra ned til fjorden i dag, så det ble et gammelt eple, kunstig lysstatt, på boka denne dagen. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 27. Oktober. "Plutselig" ble jeg pappa. 1 dag over termin, så det var rimelig forventet Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 29. Oktober Jeg tabba meg litt ut med denne. Jeg hadde satt den ut tidligere på kvelden og frosten hadde etterhvert begynnt å ta tak. Men så skulle jeg påskynde frostingen, og skulle sprute med sånn plantevanningsflaske. Men flasken var innstillt på litt for store dråper, så frosten som var der ble sprutet bort. Jeg fikk etterhvert lagt på noen små dråper, med den fineste sprutinnstillingen på flasken, men det er ikke det samme som ekte frost. A. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 For det første, gratulerer med familieforøkelsen. Du har nå et fint minna av den 27. Synes også at dagens bilde ble vellykket, selv om det ikke er frost. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer med nytt familiemedlem. Utrolig at noe som er såpass fargeglad som en rose ofte er, egner seg så utrolig bra i s/h. Mangelen på frost til tross, dette ble bra. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Takk takk Og alt står forresten bra til med alle involverte, inkl besteforeldre. Her er 29. Oktober, sølv-sje og -gaffel. Dåpsgaven som ble gitt min kone for ca 35 år siden (heldigvis, for fotogeniteten, har hun ikke vært så flink å pusse dem) Endret 30. oktober 2008 av andreasoverland Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 En viss patina har det visst blitt. Passer bra med de siste hendelser. Ganske så fotogene som du selv sier. Du må vurdere å ta patent på dette snart. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 En gammel vekkerklokke. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En gammel vekkerklokke. :!: :!: Ikke sikkert du trenger en slik nå..... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå