Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - andreasoverland - Canon TS-E 90mm f/2.8

Anbefalte innlegg

10. oktober: Tilfeldig at denne ble en smule fallos-inspirert? Som vanlig bra fra deg.

12. oktober: Helt klart bedre enn gårsdagens ja. Mange spennende strukturer i det bladet der.

Ang. 10. oktober, tjass. Det kan være opp til hver enkelt å tolke :)

Ja den fra 11. var ganske blass altså.

Mer på både tekstur- og tilt-fronten i dag.

post-141023-1223919052_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

13. oktober: Fin viftespredning her. Må innrømme jeg ikke har peiling på hva planten heter. Sto bra mot den mørke bakgrunnen i alle fall.

14. oktober: Står du opp så tidlig at bladene er servert med dugg? Lønn for strevet (med å stå opp) får du i hvert fall. Du holder virkelig stilen.

Lenke til kommentar
14. oktober: Står du opp så tidlig at bladene er servert med dugg? Lønn for strevet (med å stå opp) får du i hvert fall. Du holder virkelig stilen.

Jeg tror bildet er tatt litt før kl 9. Så man trenger ikke være så veeeldig tidlig oppe :)

Dagens bilde er også tatt rett før kl 9, men jeg måtte lete litt for å finne noe som fortsatt hadde frost. Siden jeg som regel tar bildene nært sjøen så er jo luften akkruat der varmere enn ellers.

Canon EOS 1Ds3, Canon TS-E 90mm f/2.8, 1/50 sek, ISO 100.

post-141023-1224056607_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dette ble bra. Det er så du kjenner den kalde morgenluften.

Tom

Takk takk. Det var vanskelig å velge i dag. Noen av bildene jeg tok er panoramaer med tre bilder, så de utelukket seg selv. Et annet var den svarte boka bare såvidt synlig, så så den røk også ut.

Resten av dagens fangst kan bivånes her: http://slicesoftime.andreasoverland.no/20081018_12.photoblog

Endret av andreasoverland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...