andreasoverland Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 10. oktober: Tilfeldig at denne ble en smule fallos-inspirert? Som vanlig bra fra deg.12. oktober: Helt klart bedre enn gårsdagens ja. Mange spennende strukturer i det bladet der. Ang. 10. oktober, tjass. Det kan være opp til hver enkelt å tolke Ja den fra 11. var ganske blass altså. Mer på både tekstur- og tilt-fronten i dag. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg prøvde meg i sollys igjen. Denne gang lav morgensol, men jeg er ikke helt 100% sikker på om det sitter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes at dagens er helt grei, men det er mulig at dybdeskarpheten burde rt litt større? Bildet fa den 13. ble veldig fint. Tom Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er et ganske ambisiøst mål du har satt deg i denne utfordringen. Skikkelig tøft gjort, og jeg må få si at du har gjennomført hittils med bravur. Skal bli spennende å følge deg helt ut. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 13. oktober: Fin viftespredning her. Må innrømme jeg ikke har peiling på hva planten heter. Sto bra mot den mørke bakgrunnen i alle fall. 14. oktober: Står du opp så tidlig at bladene er servert med dugg? Lønn for strevet (med å stå opp) får du i hvert fall. Du holder virkelig stilen. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 14. oktober: Står du opp så tidlig at bladene er servert med dugg? Lønn for strevet (med å stå opp) får du i hvert fall. Du holder virkelig stilen. Jeg tror bildet er tatt litt før kl 9. Så man trenger ikke være så veeeldig tidlig oppe Dagens bilde er også tatt rett før kl 9, men jeg måtte lete litt for å finne noe som fortsatt hadde frost. Siden jeg som regel tar bildene nært sjøen så er jo luften akkruat der varmere enn ellers. Canon EOS 1Ds3, Canon TS-E 90mm f/2.8, 1/50 sek, ISO 100. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Flott med froststrukturen på bladet. Begynner å glede meg til å vokne til frost på desse kantane av landet etterkvart. Likte dette. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, som archanios er inne på så ble dette svært lekkert. En fin myk "frostet" linje feier hyperbolsk over billedruta. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk takk. Frost fungerer som regel bra, nesten uansett motiv. Mulig at akt med mye frost ville blitt litt obskurt... Anyway, i dag var det desverre ikke noe frost der jeg var i allefall, men denne ex-måken fikk duge. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Beautiful plumage, a resting Norwegian Blue, I presume? Liker også godt diagonalen i 15/10, selv om jeg er usikker på bunnkanten. Endret 16. oktober 2008 av Kjetil-H Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Its pining for the fjords Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Canon EOS 1Ds3, Canon TS-E 90mm f/2.8, blad fotografert på svart notatbok. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette var nok et høydepunkt. Meget delikat mot den mørke boka. Og vi kan omtrent telle hver eneste celle i bladet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er imponert over at du klarer å holde stilen. Jeg ser for meg en gedigen fotobok av dette i etterkant. Tom Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Mmmmm. Frooooost. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dette ble bra. Det er så du kjenner den kalde morgenluften. Tom Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Dette ble bra. Det er så du kjenner den kalde morgenluften.Tom Takk takk. Det var vanskelig å velge i dag. Noen av bildene jeg tok er panoramaer med tre bilder, så de utelukket seg selv. Et annet var den svarte boka bare såvidt synlig, så så den røk også ut. Resten av dagens fangst kan bivånes her: http://slicesoftime.andreasoverland.no/20081018_12.photoblog Endret 20. oktober 2008 av andreasoverland Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Må si du kjører litt av en utfordring her, resultatet blir stilig. Legger merke til de fine kontrastene på det siste bildet der. Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Tress i hjerter, liksom. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tress i hjerter: Nydelig! Så enkle ting som blir så virkningsfulle og flotte motiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå