Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - khorne - Mir 20M


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare si meg enig med Tom her, men kanskje litt mye lys på enkelte av bladene. Himmelen var ganske lekker da.

 

Har stor sans for 12. oktober også. Gul- og grønnsjatteringer glir over i hverandre rundt greinene. Jeg likte lyset her.

 

14. oktober kom seg også fint når jeg fikk opp det store bildet. I det hele tatt imponerer du mer variasjonen i temaet ditt.

Lenke til kommentar

Takk for kommentar! Ja, jeg synes den gule fargen mot det blå dype gjorde seg. Før det ble kroppet hadde bildet noen grønne trær i bakgrunnen nederst. Veldig tilfresstillende da jeg tok dem vekk . "Oj, det her ble jo mye finere!" :p

 

Hele tiden er det snakk om å få meeest mulig farge ut av råfilene, men på en måte slik at det ikke ser for alt for kunstig ut. Av og til går det kanskje litt langt, når fargene ikke er så dype i utgangspunktet. Jeg sliter litt med at spesielt rød-kanalen klipper. Dette begrenser litt og det blir av og til synlig om man vet hva en skal se etter. Banding og presisjonsproblemer...

 

Det er fremdeles tungvindt å fokusere manuelt. Det er vanskelig for meg å faktisk se at noe er i fokus gjennom søkeren. Særlig dårlig lys, men jeg lærer ihvertfall å ta høyde for det og sjekke om jeg traff eller ikke med fokus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...